My Followers ;-*

sobota, 1 czerwca 2013

Inspiration and photorelations from the mountains :)

 Hello
PL:

Dzisiaj szybki post, trochę się u mnie w życiu pozmieniało ale myślę, że na lepsze.. ;-) Dodaje fotki z mojej wycieczki w góry:


ENG:

Today, will be fast post.  I add pics of my trip in mountains:




 Jeden z moich ulubionych kolegów z roku ;-)
One of my favorite fellow students:




 Z koleżanką z grupy :)
The friend of the group :)


 Z Paniami, które umią się bawić lepiej niż niejedni młodzi :D
The ladies who play better than some young people ;D

I pomyśleć, że pojechałam tam chora i na antybiotykach ;) Było fajnie, szkoda tylko, że trwało to 3 dni :)
I went there sick and on antibiotics;) It was fun, just a pity that this trip took only 3 days :)

Przepraszam za jakość zdjęć..
Sorry for the picture quality..
A teraz moje inspiracje:  / Inspiration :)







Mam nadzieję, że te zdjęcia chociaż troszeczkę Was zainspirują do ćwiczeń nad sylwetką. Przyznam się szczerze, że ostatnio mam na tym punkcie bzika! :D 
I hope these pictures will inspire you just a little exercise on the figure. I must admit that lately I have at this point crazy!

Więc biegam, ćwiczę i jem zdrowo :) 

So I run, I work out and eat healthily ;)

Kisses :* 

37 komentarzy:

  1. świetne foty i cudowne inspiracje <3 Mega motywują !

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia na wysokości fenomenalne!

    PS Gdyby interesowała Cię nowa para butów w kolekcji to zapraszam na nowy post do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ćwiczę dzielnie ćwiczę! :)
    Zdecydowanie tak samo jak ty muszę kupić sobie do biegania opaskę, bo też umieram z bólu ucha ;/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. najważniejsze, że zmiany są na plus

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie początek diety, ale idzie w dobrym kierunku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj Twoje inspiracje mnie zdołowały i od razu zrobiłam 30 brzuszków :P Tyle wystarczy na początek :) Ale Twój kolega chudziutki :D Wydajesz się bardzo sympatyczną dziewczyną :) Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdołowały? Raczej zmotywowały :D i cieszy mnie to bardzo! :)

      Usuń
    2. może i zmotywowały ale jakoś po obejrzeniu ich szczęśliwa się nie zrobiłam :d cha cha

      Usuń
  7. widac udany wypad ;) zgrabna sylwetka to zdecydowanie moja motywacja na teraz

    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania jesli masz ochote :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia i jakie widoki!:)

    obserwuję i zapraszam http://balaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjecia ;)
    Ale ładne!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ale on wysoki i chudziutki :D
    inspiracje idealne na lato ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia!
    Inspiracje niektóre niefajne - za chude dziewczyny ... a co za chude to nie ładne ... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie są ok :P jeszcze anorektyczek nie przypominają :)

      Usuń
  12. Fajne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Beautiful pictures dear!!!


    www.plogstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Great picures! get well soon!

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne słoneczne zdjęcia.. tak dla odmiany w tą szarą pogodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nice post!
    Really like your blog!Maybe we could follow each other! :)

    Only a storm in a coffee cup

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne zdjęcia!
    Świetne inspiracje <3

    OdpowiedzUsuń
  18. love this pics and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    Kisses
    http://francescagiusti.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  19. Przede wszystkim chciałam ci bardzo podziękować za te inspiracje które dodałaś. Na prawdę bardzo mnie zmotywowały i sprawiły ,że chce mi się ćwiczyć i coś ze sobą zrobić. Uwiodły mnie ruiny zamku . Wspaniałe miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  20. Looks like a beautiful place! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Nice blog you have...wanna follow each other?
    please follow with GFC, just leave me a comment and I'll follow u back!
    Nameless Fashion Blog
    Nameless Fashion Blog Facebook page

    OdpowiedzUsuń
  22. Una entrada que contagia alegría! Preciosas fotografías, te dejo un fuerte abrazo.

    http://perfumederosas-cristina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. lovely pictures

    http://www.cultureandtrend.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. i love your your blog!

    what do you think about following each other?

    www.laukizia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Gorgeous selection of photos and hehe, we could all always use a little extra motivation to stay healthy :)

    Hayfa
    http://chic-and-cliche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. http://blond-yasmin.blogspot.hk/2013/06/the-relief-end-of-final-exams-d.html?showComment=1373516794194#c5806633974869730800

    OdpowiedzUsuń
  27. Hahahah :D Koleś na pierwszym 'wspólnym' zdjęciu (ten pierwszy od prawej) wygląda jak Robert Górski z Kabaretu Moralnego Niepokoju :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm.. może odrobina podobieństwa jest ;)

      Usuń
  28. Article writing is also a excitement, if you be familiar with afterward
    you can write if not it is complicated to write.

    my blog :: Garcinia Lean Supplement

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo