My Followers ;-*

wtorek, 7 maja 2013

Neon colors ;D

Hej :)
Dzisiaj mam dla Was outfit z wczoraj, podobny do tego, który już Wam zamieszczałam TUTAJ :) Zamiast miętowej koszuli tym razem nałożyłam miętowy sweterek i białą bokserkę pod spód. Takie zestawienie kolorów można uznać za przesłodzone, ale mi to nie przeszkadza  :)

Dostaję co raz więcej komentarzy o treści, że wyglądam na 16-17 lat :D - bardzo mi miło z tego powodu :) aczkolwiek właśnie powoli kończę 4 semestr na uczelni :)

ENG:
Hi :) Today I have for you outfit from yesterday, similar to the one I showed you already HERE :) Instead of mint shirt this time  I weared mint sweater and white t-shirt underneath. This combination of colors can be considered very sugary, but I don't mind at all :)

I often get comments on a very young look: D - I'm very pleased because of this :) but just slowly finish 4th semester at university :)










Przepraszam za zmrużone oczy ale słoneczko raziło :)




I polubienia mojej strony na FACEBOOKU :) 


I invite you to watch me on BLOGLOVIN
And liking of my hand on FACEBOOK :)

Miłego wieczoru
Kisses :*

67 komentarzy:

  1. śliczny kapelusz! można wiedzieć gdzie kupiłaś?
    + ja już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo sympatycznie ;) Według mnie nie wyglądasz na 16,17 lat ;) W sumie mi dają 28 mimo że mam 23 więc jesteś w lepszej sytuacji :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ajjj, naprawdę wyglądasz bardzo młodo ;-))) a co do odległości do domu ze Szczecina - też 100km, więc nie jest tak daleko, ale co z tego - obowiązki są :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie wyglądasz, lubię taki styl, a spodnie i te tenisówki to bardzo dobre połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie to bardziej pastele. Ładnie Ci w nich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na żywo są te kolory bardziej "oczojebne" ;) po prostu nie mam tak dobrego aparatu ;)

      Usuń

  6. Hello I'am Chris From France!!
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging

    OdpowiedzUsuń
  7. faktycznie na zdjeciach wygladaja na pastele, bardzo ... hmm swobodnie :)
    pozdrawiam www.look-calm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful outfit!!!!


    www.plogstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne masz włosy, dodam do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny styl :) fajna stlizacja !
    Obserwuje cie i jesli moj blog rowniez Ci sie spodoba to by bylo mi bardzo milo gdybys mnie rowniez obserwowala :)

    www.lovethisthread.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie, a kapeluszu bardzo Ci do twarzy :))

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie Ci w takich słodkich kolorach <3

    OdpowiedzUsuń
  13. That's a really great color combination! I love mint!

    callmemaddie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Lovely pastel colors! thanks for visiting and of course followed! :) keep in touch!

    xx pauline
    classycroissant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uroczo wyglądasz, słodki kapelusik :)
    Pozdrawiam:
    http://passifl0re.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Love pastel colours!!!!
    Kisses honey

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne spodnie! :)
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wyglądasz na bardzo sympatyczna dziewczynę, masz śliczny uśmiech:)
    super stylizacja, podoba mi się kolor sweterka i spodnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. well i for one really like sugary outfits :) this looks SO cute together, i love how girly you look!

    xo Marlen
    Messages on a Napkin

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wyglądasz, pasują ci takie kolory :)

    Zapraszamy do nas, jeżeli masz ochotę : thisismyrealstyle.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak fajnie, kolorowo i wiosennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Chic,chic,chic!;-)
    xx
    B.
    http://www.beeswonderland.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny blog ♥! lubię takie notki :)
    jeżeli masz ochotę to zaobserwuj mojego bloga - rzecz jasna odwdzięczam się tym samym, tylko mnie o tym poinformuj :)

    xoxo, Turqusowa

    OdpowiedzUsuń
  25. ładny kolor mają te spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ŚLICZNE SPODENKI I ŚLICZNA MODELKA :))) POZDRAWIAMY!!!! :))))

    OdpowiedzUsuń
  27. Lovely outfit! Cute top and wonderful spring colors :) xx

    OdpowiedzUsuń
  28. wow spodziewałam się ze jesteś o rok młodsza, ale to duzy plus dla Ciebie ! :d super, luzacko :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie wyglądasz,spodnie mają super kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  30. wyglądasz świetnie!:) uwielbiam twój miętowy sweterek <3 sama bym taki chciała ;)!

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowny outfit ;) Bardzo podobają mi się te różowe rurki <3 Genialne :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  32. No faktycznie młodo wyglądasz :) Ja ponoć też hehe ;) Cudny sweterek <3

    Nowy post: http://venuskerrigan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. such a cute look!! i love the colors in this outfit! :) and your hat is perfect :D

    katslovefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Super blog !
    Dawno tu nie byłam ale myślę ze będę cześciej !

    Zapraszam do mnie.
    pastelowabajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. What a lovely Outfit! Thank you for your comment! Sure I'd like to follow each other! I follow you now - and wait for you on my blog! Love, Kyra

    FIRST Join my WORLDWIDE GIVEAWAY till Sunday
    FOLLOW MY BLOG - I FOLLOW BACK FOR SURE!

    OdpowiedzUsuń
  36. Lovely blog <3
    Following you in bloglovin and GFC :)
    Hope you can follow me back
    My blog - Giveaway dose

    OdpowiedzUsuń
  37. Prześlicznie wyglądasz, cudowne zdjęcia...
    Jesteś bardzo ładna ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  38. Cool blog! I love everything that's posted here!

    Please follow my blog! I'll follow you back!

    xoxo

    http://slimkidinside.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajne fotki :)
    Obserwujemy? Ja już :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Amazing outfit! Just fabulous:)

    Win a pair of sunglasses:
    http://theprintedsea.blogspot.de/2013/05/firmoo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Ojej, piękne połączenie *.*

    Obserwuję, pozdrawiam i liczę na rewanżyk ;))
    Wpadnij do mnie jeśli chcesz. Ostrzegam tylko, że dopiero zaczynam ;3

    OdpowiedzUsuń
  42. super ;D
    zapraszam do siebie na http://vickyoxox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Kiedyś cieszyłam się kiedy dawali mi więcej lat niż wyglądam, dzisiaj cieszę się kiedy dają mi mniej niż na to wyglądam. Z czasem tyyyyle się zmienia :) Zestaw bardzo mi się podoba, dziewczęcy, delikatny i bardzo wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  44. kapeluszki są super;)) sama też mam taki!

    zapraszam do mnie na ocenę kolejnego makijażu:) serdecznie pozdrawiam:**

    OdpowiedzUsuń
  45. beautiful colours indeed!
    Liking your FC page, hope you might like mine back, here it is
    https://www.facebook.com/pages/Fairytale-in-a-bag/326273764160222

    Thank!)

    OdpowiedzUsuń
  46. you are just too adorable! loving the pink pants :)

    Metallic Paws

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetnie wyglądasz :)
    Fajne spodnie :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  48. Hej hej śliczna świetnie pasują do Ciebie pastelowe kolory pozdrawiam i zapraszam do mnie moze zaobserwujesz http://dominikazwanziger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Neon? Raczej pastele:) Uwielbiam twój blog, ilekroć na niego wejdę czytam wszyściuteńko od deski do deski i czekam na następny post:D Wiem, że blog to dużo pracy i każde nowe konto to coraz więcej obowiązków i brak czasu na życie osobiste,ale i tak uważam, że fajnie by było, gdybyś zarejestrowała się na instagramie:D Pozdrawiam i czekam ze zniecierpliwieniem na kolejny post!:)
    ps. Co studiujesz?:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetne żywe kolorki - to jest to co lubię ! Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. http://blond-yasmin.blogspot.hk/2013/05/conference-in-mountains.html?showComment=1373516876159#c5097629488295957084

    OdpowiedzUsuń
  52. Omigosh, I LOVE the knitted top! Love the colour and everything about it! *_* <33

    Would you like to follow each other on GFC/Bloglovin? Junniku blog [Click!]
    - A Korean fashion, beauty and lifestyle blog!

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo