My Followers ;-*

sobota, 18 maja 2013

conference in the mountains

I'm sorry that I wasn't on the blog for some time. But I was sick .. Fortunately, it is already with me better  :)
The last few days I spent in the mountains at a conference organized by my university;) I went sick .. but I think the fresh mountain air, the help :) 

Kochani, przepraszam za chwilę nieobecności. Brak notek mogę zrzucić na moją chorobę, która dopadła mnie ostatnio a z którą jeszcze walczę ;/
Ostatnie kilka dni spędziłam w górach na konferencji organizowanej przez moją uczelnie ;) Pojechałam chora.. ale chyba te świeże górskie powietrze po pomogło :)


Mój skromny pokoik w którym mieszkałam z koleżanką :)  / My humble little room where I was staying with a friend :)


 Mój widok z okna / My view from the window:



The rest of my photos in another post;) And now I will begin visiting your blog;)


Reszta moich zdjęć w następnej notce ;) A teraz zabieram się za odwiedzenie Waszych blogów ;)

Kisses: *

22 komentarze:

  1. hehe, dziękuję :) a zdjęcie do dowodu dzisiaj już odebrałam i w sumie aż tak bardzo źle nie jest :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hotel niczego sobie ,,skromny" Hilton:) Pięknie wyszłaś... Czekam na więcej:D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie! pozdr i zapraszam do nas na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę takich wyjazdów :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. zdrowia życzę! jakie ładnie widoki :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczo wyglądasz na ostatnim zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi dear! Thanks for your lovely comment.
    Beautiful table of snacks! :D
    Giveaway on my blog: http://finddyourway.blogspot.pt/2013/05/firmoo-internacional-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Loved your blog and will come back for sure!

    Oh, I just started following you by the way! Hope you come by my blog! Would love to know what you think about it, and maybe follow me back if you like it?

    These are my links hun <3:
    Instant Milk link
    Facebook page link
    Bloglovin link

    xx

    OdpowiedzUsuń
  9. prowadzisz ciekawego bloga :)
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne widoki, pozazdrościć :)


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. super blog zapraszam do mnie http://the-paradise-bird.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. the place looks interesting!

    i have just followed your blog
    follow mine if you like it <3
    xoxo
    style frontier

    OdpowiedzUsuń
  13. http://blond-yasmin.blogspot.hk/2013/06/inspiration-and-photorelations-from.html?showComment=1373516836715#c8418321924597608198

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo