My Followers ;-*

środa, 17 kwietnia 2013

Time for short shorts! :D

Hello ;)
Practically from the morning until 18 I had classes at the university. Tomorrow I will have the same number of hours .. Ehh :( At least today I had a long break where I went to dinner with Gregory On the way to the bus return to the university Gregory took me a few pictures.

Hej ;)
Dzisiaj czeka Was mini pościk. Praktycznie od rana do 18 miałam zajęcia na uczelni. Ileż można tam siedzieć to ja nie wiem ;/ a jutro czeka mnie to samo.. z tym, że dzisiaj chociaż miałam jedną długą przerwę na której poszłam z Gregorym na obiad. Jakiś kiepski dzień mam bo nic mi nie smakuje, nawet moje ukochany słodycze! W drodze na autobus powrotny na uczelnię Gregory zrobił mi kilka zdjęć.






Dzisiejszy zestaw musiał być wygodny w końcu musiał być przystosowany do spędzenia całego dnia poza domem ;)
Today's set had to be comfortable and accessible to spend the whole day outside the home ;-)

Na sobie miałam / I was wearing:
Jacket / Kurtka - Mosquito
Shorts / Spodenki - No Name
Bag / Torebka - Allegro
Scarf  / Apaszka - New Yorker
Shoes / Buty- Market
Glasses / Okulary - Reserved 
Tights / Rajstopy - Gatta


I promise that from now on I will run in the evenings. And you have already begun train for the summer? :D
Obiecuję, że od dzisiaj będę biegać wieczorami. A Wy zaczęliście już ćwiczyć na lato? :D 


Mam do Was ogromną prośbę!
Na facebooku mam stronke, gdzie wyprzedaję ciuszki - jeśli możecie to dajcie lajka -> Dla Was to chwilka a mi pomoże w udostępnieniu strony większemu gronowi osób :) Z góry dzięki! :D
BLOND YASMIN on FACEBOOK

I have a huge request for You
On Facebook I have a site to which sells clothes - if you can clik "Like" ->
In this way you will help me to show the more people. Thanks for that! :D
BLOND YASMIN on FACEBOOK


Kisses :*

49 komentarzy:

  1. speaking of long schooldays... ugh.
    Great shorts!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie spedzac cale dnie poza domem, ale nie na uczelni! :) Fajny zestawik :) Na luzie, ale ładny i stylowy :) Masz ładną figurkę, więc fajnie Ci w szortach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Blondi, do kąd miałabym Ci wysłać kopertówkę, gdybym Ci ją uszyła? :) Bo Ci uszyję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale jesteś chudziutka:))
    śliczne zdjęciaaa:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ohh wiem co czujesz, tez jutro będę siedziec na tej uczelni do 19... ;/ masakra, a taka piekna pogoda sie robi, więc będzie bolało jeszcze bardziej ;( zestaw fajny ;) ja tez musze więcej biegać, ogólnie ruch staram sie utrzymywać codziennie, zobaczymy jakie będą rezultaty w lato ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jesteś! *.*
    Wczoraj zaczęłam biegać. I zamierzam codziennie! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. i like your scarf,you look so cute.

    i invite you to read my new post

    http://www.fashionculturediary.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  8. Apaszka jak najbardziej w moim guście, extra torebka ;-)
    ♥ Dziękuję za komentarz u mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzą mi się takie spodenki <3

    OdpowiedzUsuń
  10. nice outfit! I like your shoes!
    you have such a nice blog! maybe we could follow each other, what do you think? :)

    http://coldinvitation.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Thanks! I follow you it's your turn :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładna kurtka(: w ogóle bardzo młodo wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne szorty :)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. zauroczyła mnie chusta :D
    kiedyś miałam o podobnym motywie, ale zgubiłam gdzieś na mieście :<
    może wzajemna obserwacja?
    www.arcbleu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. super ! pozdr i zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  16. super takie szorciki z powowdzeniem zastapia spodniczke <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. a to i tak z Puław do Lublina to jak rzut beretem :D

      Usuń
  18. suuuper stylizacja:)
    pozdrowienia z Gdyni!:)
    www.aDDuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. swietna stylizacja i poprostu kocham to dzisiejsze slonce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ooo widzę znajomy Lublin. Fajna stylizacja ;)
    Jeśli możesz wpadaj do mnie, polub, komentuj itd. :

    http://passifl0re.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nice! Love the outfit! I need some red shorts!

    Come by soon!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna torebka, genialnie wyglądasz kochana ♥
    Zapraszam Cię do wzięcia udziału w rozdaniu na blogu w nowym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczna jest ta kurtka! *.*
    obserwuję w takim razie i liczę na Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej ;) w końcu zrobiłam zdjęcie mojej henny na brwiach, miałyśmy pierwsze zajęcia z henny i jeśli będziesz miała czas to zerknij do mnie i oceń czy nie wyglądam dziwacznie :D
    A po za tym chce dowiedzieć się czy masz jakiej typy filmów, które pojawią się w 2013 roku, bo zrobiłam małą listę, ale może Ty masz jakiś dobry film, na który warto pójść ;)
    Zapraszam do mnie na nowy wpisik: ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. You look so pretty I'm crazy about your maxi-scarf, perfect!

    OdpowiedzUsuń
  26. those legs!! ure perfect for shorts!! :) show them off hehehe. Nice photos.

    OdpowiedzUsuń
  27. O widze znajome mury - ah ten lublin :)
    Zapraszam na mojego bloga, dopiero co zaczynam swoją podróż z bloganiem, ale warto:
    http://keepaneyeonlanina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Fabulous outfit! I love it:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  29. Pochodzę z Lublina,a studiuje w Katowicach. Jednak często bywam w Lbn :)
    A tatuaż na nadgarstku wygląda przepieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow! Wyglądasz genialnie w tym zestawie! Wszystko idealnie ze sobą współgra :) Świetnie ) Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super zdjęcia :)
    Fajna torba :)
    Obserwujemy?

    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Oh I love your short !

    Great ! I'm following you now ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. hej :D nominowałam Cie do Liebester Blog, u mnie na blogu szczegóły :*

    OdpowiedzUsuń
  34. I love your short! You have a
    nice style, I like it c: I
    also love your shoes!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  35. cute!

    I'm having a giveaway and you can win a Michael Kors bag, so you can check it out here:
    http://www.magnifiquefashionblog.com/2013/04/giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Wyglądasz fantastycznie :) Cudowne połączenie :) Wszystko mi się tu podoba :) Pozdrawiam K. <3

    OdpowiedzUsuń
  37. love the way you made leopard print look perfet in a day time outfit :D
    I am now you newest google friend connect follower :P

    OdpowiedzUsuń
  38. no, może się gdzieś kiedyś na Ciebie natknę:D

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo