My Followers ;-*

niedziela, 28 kwietnia 2013

Saturday's walk.

Hi :* 
 
Today I present to you casual set of clothes. It is suitable for a stroll with boyfriend or even a date! :D

First, I had hair combed to the side, but the strong wind broke my haircut. as you can see the pictures

Hej :*

Dzisiaj prezentuję wam zwyczajny outfit. Moim zdaniem idealnie pasuje na spacer czy nawet na randkę :D 
Najpierw miałam włoski zaczesane na bok, ale przez silny wiatr moja fryzurka się popsuła..stąd takie zdjęcia ;d 











I was wearing my favorite pants, tunic with floral pattern, and my new wedges. Lest there be so sweet I added a thick chain. I LOVE IT :d

Byłam ubrana w moje ulubione spodnie, tunikę w kwiatowy wzór i moje nowe koturny. Żeby nie było tak słodko dodałam gruby usteczkowy łańcuch. UWIELBIAM GO :d


PS. Czy tylko ja mam problem z dodaniem zdjęć na bloga? ;/
PS. Does anybody else have a problem with adding images to blog? ;/


Będzie mi miło, jeśli dodacie mojego bloga do obserwowanych lub zostawicie po sobie komentarz. Na pewno odwdzięczę się tym samym :) z góry dziękuję :*

I would be glad if you add my blog to follower or leave comments. Surely repay the same :) Thanks :*

Kisses :*

62 komentarze:

  1. Don't worry, your hair looks great :-)

    Jolien
    http://julianaandthedaydream.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz, a zdjęcia cudowne ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. surely amazing, I really like this floral print and you awesome necklace dear <3
    keep reading xx

    www.malesclutch.blogspot.com
    Sergio,

    OdpowiedzUsuń
  4. Gorgeous, love this look!!


    www.plogstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny outfit ;) Piękna bluzeczka :>


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news:*

    OdpowiedzUsuń
  6. widze że wiosna pełną parą :) szczególnie widać po blzeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dokładnie, Twoje włoski wyglądają naprawdę bardzo ładnie. ;) masz je bardzo zdrowe. ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna Bluzka *.*
    Obserwujemy ? czekam na odpowiedź.; )
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny outlift ;) Aleś Ty szczuplutka ;)) A.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice pics and blog darling, if you want we can follow each other in GFC..
    Big hug from Valence Spain.

    L&K Moda y Tendencias.
    Http://louloukan.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna bluzka :) Motywy kwiatowe genialnie pasują na wiosnę :) Ładnie wyglądasz...
    W wolnej chwili zapraszam: photoee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. jejku masz genialny ten łańcuch :**lOVE

    zapraszam

    http://ullacherry.blogspot.com/2013/04/needy.html

    OdpowiedzUsuń
  13. i·m your new follower dear :)
    Big hug from Valence spain

    L&K Moda y Tendencias
    Http://louloukan.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się ten outfit. :D
    http://oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. You look amazing! Pants look gorgeous on you!

    www.kajalmaharaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawa torebka :) a ogólnie świetny blog! wpadnij do mnie w wolnej chwili! liczę, że blog Ci się spodoba i dodasz go do obserwowanych :) miłego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Cute casual look. Love the floral top <3

    xx

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładny, kobiecy zestaw :)

    ja problemu ze zdj nie mam, na szczęście :)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. You look so pretty! My fave part of your outfit is the gold necklace, I love gold jewellery :)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczna tunika <3 może to tylko chwilowa awaria na blogspocie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurcze śliczna to Ty jesteś! :) <3
    wyglądasz rewelacyjnie ;) Figurki to ja Ci zazdroszczę :) :*
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładny outfit! Jeśli chodzi o dodanie zdjęć to wszystko ok. Pozdrawiam zapraszam do mnie! http://carmen-kooh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. You look very nice! I really like your floral top! :)

    callmemaddie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładna stylizacja :) i ja też chcę takie buty!

    OdpowiedzUsuń
  25. Super outfit i trzeba przyznać masz świetną figurę :) niestety ja również mam problemy z dodawaniem zdjęć i moje ładują się już 5 godzin :< pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Great post!

    Check out my J'adore Dior giveaway!
    http://floortjeloves.blogspot.nl/2013/04/jadore-give-away.html

    X

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz super figure.
    Pozdrawiam i zapraszam www.look-calm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. pieknie i tak dziewczeco <3

    OdpowiedzUsuń
  29. you look cute, love your shoes!

    xx fameliquorlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo fajna słodka stylizacja, pasuje do Ciebie, ślicznie wyglądasz. Blog bardzo mi się podoba. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  31. Ślicznie wyglądasz i masz piękne włosy :)
    pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Idealny strój na spacer z ukochanym! Wygodny

    OdpowiedzUsuń
  33. You look great, i like the top.

    Wondering if you would like to follow each other?
    Please let me know!
    yuliconversations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna bluzeczka! <3

    A u mnie tymczasem nowa notka: http://venuskerrigan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Gorgeous top, you look so pretty

    OdpowiedzUsuń
  36. Very cute and chic ;) I love the accessories

    Spicy Bananaz

    OdpowiedzUsuń
  37. Thanks for your comment. Of course we can follow each other. I followed you on Bloglovin and hope you´ll follow back. So we can stay in touch <3

    xx

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo pasuje do Ciebie ta tuniczka :)) Ladnie podkreśla Twoją drobną budowę :)) Pozdrawiamy!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  39. świetny blog ! :) zapraszam na mój http://dabrowed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. love that shirt!

    much love from NYC

    http://dryycleanonly.com

    OdpowiedzUsuń
  41. such a beautiful top!!! so pretty :) thanks so much for following me! im following you back :)

    katslovefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Włosy masz boski ♥
    A nogi jakie ładne *.*
    Obserwujemy ? ( odpowiedź proszę u mnie ; ))
    Pozdrawiam ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetna stylizacja, masz przepiękne włosy ! ; )
    Pozdrawiam ; )

    lifebecomesbetter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. you look amazing
    beautiful
    love the floral top
    wanna follow each other?
    http://glamourzone01.blogspot.com/?m=1
    GlamourZONE

    OdpowiedzUsuń
  45. Odpowiedzi
    1. thank you! Follow you now via GFC, hope you will do the same! :)
      xx

      Usuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo