My Followers ;-*

środa, 24 kwietnia 2013

Red black and white and trendy strips

 Hi :)
Today's set includes fashion stripes. I like this trend and I think you, too? :) If you don't have in your closet something like thisrecommended buying. I guarantee that you will stand out from the crowd :)

Hej :)
Dzisiejszy zestaw zawiera modne w tym sezonie paski. Mi to trendy jak najbardziej przypadło do gustu i większości z Was chyba też? :) Jeśli jeszcze nic nie macie w swojej szafie takiego to jak najbardziej polecam a gwarantuję, że wyróżnicie się z tłumu :) Przynajmniej u mnie w mieście tak jest (a wcale nie mieszkam w małym miasteczku) :)










Short notice because I'm running to the doctor.
Have nice evening :*
Notka krótka bo uciekam do lekarza.
Miłego dnia Kochani :*

63 komentarze:

  1. ślicznieee:)
    Ach te paski bardzo Tobie psują chudzinko;)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietnie wygladasz Slońce . ty to przynajmniej nie musisz walczyc z chodakowską :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzieki sloneczko, tak mieszkalam poltorej roku. a co chcesz jechac na wakacje ? cos daloby sie zalatwic :) jesli jestes wolna to moze namowilabym jakiegos hiszpana zeby cie przenocowal :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no pozazdrościć figury !

    zapraszam do mnie http://majlena-fashion.blogspot.com/ ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam takie legginsy tylko na tobie wygladaja duzo lepiej xddd
    będę wpadać częściej :))

    zycie-na100latki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. You look so stylish in those leggings!!!

    Kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealne połaczenie! Piękna stylówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Those striped pants make your legs look so long! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maybe you've right but I have long legs :D

      Usuń
  9. those leggings are AMAZING- i love how you paired it with the red shoes. it really made it pop!

    xo Marlen
    Messages on a Napkin

    OdpowiedzUsuń
  10. Great look. I really love those leggings! x

    <3 Melissa
    wildflwrchild.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. czy ja tam widzę Plac Litewski w tle??:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ty jestes z Lublina ? Super ! Ładne połączenie pasków i czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wygladasz!
    Super zdjecia ;)

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie podobają mi się takie legginsy, ale balerinki śliczne. :)
    Czy Twoja bluzeczka ma z tyłu na plecach koronkę ? Szkoda, że nie pokazałaś jej od tyłu. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I love those striped pants! They are great! I really like your blog! I'm glad that I found it! It would be nice if you could stop by my blog sometime too (I'm from England) as I post my outfits, personal style, likes and much more :) :)

    www.raindropsofsapphire.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super legginsy<33
    widziałam takie na allegro za 35zł. Chcę takie sobie zakupić mam nadzieję, że mi sie uda ;)
    dodaje się do obserwatorów, zapraszam do mnie! :D
    miche-lle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli chcesz to na targu kupisz taki same taniej bo za 2 dyszki :D

      Usuń
  17. Trendy look girl!!!!! Very nice!!!!!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  18. You look awesome in those pants! Love them with the red!!!
    Have a great day! Xx. Pip

    http://easyoutfitsbypip.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. You look fantastic!
    Thanks for your sweet comment and following, I`m following you back on GFC

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam czerń , biel i czerwień razem :) świetny look ! ...a szpile fakt mega wysokie ale dzięki platformie i świetnemu wyprofilowaniu niezwykle wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podobają mi się spodnie w paski :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz:)
    Piękna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Legginsy w paski są super! Też mam i je uwielbiam! :)

    Zapraszam do mnie na kopertówki handmade!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Your striped pants are perfect <3

    And thank you for your nice comment on my blog: I checked immediately your blog with the result: I like it!

    I would like to follow you on gfc and/or bloglovin. It´ll be great if you come return to my blog to follow me – then I will follow you immediately back.

    xx from Bavaria, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  25. motyw pasków już mi się trochę znudził.
    Ale Twój pomysł na wykorzystanie tych legginsów mnie zachwycił!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. A dziękuję :) Twoja też jest śliczna! Uwielbiam takie z dłuższym tyłem właśnie i do tych legginsów naprawdę pasuje. Pozdrawiam z Wrocławia :)

    A tymczasem u mnie nowa notka: http://venuskerrigan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Super wyglądasz w tych legginsach :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Love this outfit! Those pants are definitely a must have this season! And the red touches are so cool! Kisses & Hugs

    Lucía,

    http://bymedidri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Chanced upon your blog and enjoy reading it! (:

    OdpowiedzUsuń
  30. Beautiful outfit, love the pants they are so stylish!!!!


    www.plogstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Nice outfit!
    loves, Lonneke
    www.fashionskillsforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. great post!would you like to follow each other?
    flw me on gfc&bloglovin and tell about this!
    Be sure I’ll flw back)
    http://mooreann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Haaa! Wszyscy już mają te legginsy xD Mam i ja:D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    http://high-heeled-view.blogspot.com/


    <3

    OdpowiedzUsuń
  34. You look awesome with those striped leggings! :)

    callmemaddie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. OMS! Love your trousers and your hair ^^

    OdpowiedzUsuń
  36. i just got some similar pants, love it!

    xx fameliquorlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. awesome trendy look! like it alot!

    OdpowiedzUsuń
  38. Love love the trousers :D Suits you so much.

    Ruth x

    www.kimkimipie.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  39. I realy love this outfit, acualy i'm gealous that it's so easy for a women to wear leggings, nylons and tights with flats.... Do you think a guy could wear this outfit?

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo