My Followers ;-*

sobota, 20 kwietnia 2013

New stuff and sale ;)

Witam witam :)

Dzisiaj pochwalę się moimi nowymi rzeczami kupionymi wczoraj i dziś :) Oczywiście poszłam do galerii z zamiarem kupienia fajnych legginsów, ale jak zwykle wyszłam z innymi rzeczami : np. ze ślicznymi spodniami z H&M i różowym neonwym stanikiem (też H&M), który kosztował tylko 20zł! Wróciłam również do domu z fajnym czarnym kuferkiem z Tally Weijl, dwiema parami butów: balerinki i czółenka na koturnie, z legginsami w modne biało czarne paski, które pewnie już macie :) Nowe nabytki z biżuterii to łańcuch z usteczek i azteckie złote kolczyki, które pokażę Wam w przyszłej stylizacji :)

Hello Ladies and Man ;-)

Today I will praise about my new stuff, bought yesterday and today :) Of course I went to the gallery with the intention of buying cool leggings, but as usual I went with other things: for example, the lovely pants from H & M and a pink bra (H & M), which cost just 20 PLN! Also I came home with a nice black bag with Tally Weijl, two pairs of shoes and leggings in a trendy white and black stripes, which you probably already have ;-)
New accessories of jewelry is a string of lips and Aztec gold earrings, which I'll show you in the future styling :D







Obłowiłam się dzisiaj również w gazety, jednak nie są to pisma modowe za wyjątkiem jednej - HOT ;)

 Bardzo lubię czytać pisma naukowe a także dotyczące polityki oraz wiadomości ze świata, dlatego często kupuję: Newsweek, Angora, Wprost, Polityka, Enigma, Świat wiedzy, Historia z Focusa. A Wy jakie lubicie czytać gazety?
Ta gazetka druga z Kubusiem Puchatkiem to nie dla mnie  jak coś :D tylko dla mojego chrześniaka ;p


I bought the newspaper today, but they aren't fashion magazine except one - HOT ;-)
I like to read scientific journals and political information and news from the world so I often buy Newsweek, Angora, Politics, Enigma, World Knowledge, History of Focus. And what you like to read the newspaper?

This second newsletter with Pooh it's not for me, but for my little nephew :P

 




 W gazecie HOT, znajdziecie 2 kupony zniżkowe na zakupy do wykorzystania w sklepach TROLL i TOP SECRET także polecam :)

The newspaper HOT, you will find two shopping discount coupons to use in stores: TOP SECRET  and TROLL  - also I recommend  :)

A pisząc posta zajadam się batonikami Milki :D MNIAM MNIAM
Writing post I delight sweets with Milka :D  youumi youmi :D

SALE:


Kochani mam na sprzedaż NOWĄ śliczną spódnicę MAXI z metką :) 
długość 100cm
szerokość w pasie: 40,5cm rozciąga się do 50 kilku cm
także pasuje na M,L,XL,XL :)

Cena: 38zł już z przesyłką :)


Dear I have for sale a NEW beautiful maxi skirt with tags :)
length 100cm
belt width: 40.5 cm extends several cm to 50
Also fits M, L, XL, XL

Price: 38PLN with delivery ;)


zapraszam na moją stronę gdzie sprzedaję ciuchy:
I invite you to my website where I sell clothes

Miłego weekendu życzę :*
Have a nice weekend :* 

43 komentarze:

  1. Świetne rzeczy! Strasznie podoba mi się torebka :) ♥
    Cudna ta maxi, szkoda tylko, że nie mój rozmiar...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne spodnie i kuferek <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Great shopping!!!!
    Have a nice we!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy:)
    Łańcuch genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super ciuchy, kupiłaś bardzo dużo :) moją ulubioną gazetą jest newsweek

    OdpowiedzUsuń
  6. Perfect shopping:)do u wanna follow each other?let me know:))

    kisses

    fashionfrommyeye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice blog you have...wanna follow each other?
    please follow with GFC, just leave me a comment and I'll follow u back!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cool! waiting for u to follow me first!

      http://namelessfashionblog.blogspot.it/
      http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

      Usuń
  8. widzę że bardzo udane zakupy :)
    podobają mi się !

    OdpowiedzUsuń
  9. Great post! Beautiful bag!

    XoXo Elena,
    http://vgolove1.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh,super cool post,very interesting:)Your blog is a great place:)
    Would you like to follow each other?Just let me know,if you enjoy my blog of course:)
    http://mykaleidoscopeeyes.blogspot.com/
    xoxo Vesi from Bulgaria :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I am the newest follower of your cute blog!YAY!

      Usuń
  11. Śliczna jesteś <3 Ciekawe rzeczy nabyłaś,ale najbardziej spodobała mi się ta torba <3 Jest śliczna ;d
    Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne zdjęcia, całość jest super i post mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie się obłowiłaś, ładnie. :D Świetne rzeczy! *_*

    OdpowiedzUsuń
  14. Bellísimo sitio, si me permites me quedo para seguirte!
    Abrazos desde Uruguay!
    http://perfumederosas-cristina.blogspot.com/

    ....*☆.¸.☆*'
    ....*☆.@@ ☆*'
    .*☆.@@@@☆*'
    ....@@@@@@
    ...☆*@@@@`*☆.¸¸
    .......\\\||///.
    ........\\||//.
    .........ƸӜƷ.
    ..........\|/..♥
    ...........V....

    OdpowiedzUsuń
  15. całość jest świetna , wszystkie nowe perełki mi się podobają , w szczególności Twój genialny łańcuch ! ;) Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Great purchases!! Thanks for stopping by Bymedidri. Would you like to follow each other? Kisses & Hugs

    Lucía,

    http://bymedidri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. yummmmm, the chocolate is looking delicious! And great bag!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuje bardzo za komentarz :)
    wiele rzeczy mi do gustu przypadło :)

    LOSZI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  19. Boskie spodnie i balerinki... Spodnie w sam raz na lato kiedy bedzie dzień trochę chłodniejszy. :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam tak samo na zakupach! Szkoda, że spódnica do sprzedania jest różowa - bo bym wzięła!

    OdpowiedzUsuń
  21. This is a very nice post my dear :)
    I adore the pictures
    Hope you have a nice sunday !


    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ładna torebeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zakupy ♡

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  24. zakupy bardzo udane ( I like H&M) , swietnie,ze tyle czytasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. ale Ci zazdroszczę tego naszyjnika! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ale sobie legginsy kupiłaś! :D też zawsze mam tak, że kupuję nie to, po co idę xD ale muszę przyznać, że fajne rzeczy wyczaiłaś, szczególnie ten kuferek ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super torebka, też poszukuje czarnej tylko potrzebuję nieco większą ;) a po HOT jutro lecę do kiosku, choćby z przyczyny takiej, że bardzo lubie Maję ;)) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super ubrania i na wcześniejszych postach śliczne twoje zdjęcia ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. ale się obkupiłaś no no ;)
    obserwujemy? Ja już :)

    OdpowiedzUsuń
  30. That's a lot of goodies here!! :) u must be thrilled and excited to wear them.

    OdpowiedzUsuń
  31. cudowne nowości <3 ! już czekam na stylizacje z nimi !

    OdpowiedzUsuń
  32. Zazdroszczę zakupów w H&M, ja niestety nie bywam tam często, bo u mnie w mieście jest bardzo mała galeria i nie mam w niej tego sklepu. Kiedyś kupowałam HOT, ale nie wiem czemu przestałam.. właściwie to chyba kupię sobie nowy numer i do tego wróce :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ow, chyba muszę się przejść do H&M!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. tak, jestem z Lublina:)
    +też czytam HOT!<3

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo