My Followers ;-*

poniedziałek, 1 kwietnia 2013

My first cosmetic reviev! ;)



Hi ;*

I totally forgot to tell you about the response from D'vision Unfortunately they said "You are good but we are looking for a different type of beauty". I predicted this so I wasn't disappointed. ;d

Totalnie zapomniałam o powiedzeniu Wam o odpowiedzi z D'vision. Niestety powiedzieli "Jesteś dobra, ale my szukamy innego typu urody." Przewidywałam to, więc nie byłam zawiedziona ;d


Today note will be about some cosmetic product. Namely three days ago I bought base for make-up. Certainly most of you heard about base of INGRID already. This is my first base in my entire life :D I never used it before but I regret now. Base should matt and smooth our face. First of all to extend our make up. Personally, I think is it  very good because for me works well. Usually my makeup disappears after a few hours, but after applying makeup base is far more! However, I'm not going to use it on a daily basis because I'm afraid that it can clog the pores. 



Hej ;)
Dzisiaj będzie notka na temat pewnego produktu kosmetycznego. Mianowicie 3 dni temu kupiłam bazę pod podkład. Pewnie większość z Was słyszałam już o bazie z Ingrid. To jest moja pierwsza baza w całym życiu. Nigdy wcześniej nie używałam jej i teraz żałuję. Baza powinna ładnie wygładzić i zmatowić skórę. Ułatwić rozprowadzenie podkładu no i oczywiście przedłużyć żywotność naszego makijażu. Osobiście uważam, że jest bardzo dobra, bo na mnie się całkowicie sprawdza. Zazwyczaj mój make up wytrzymuje tylko kilka godzin a po użyciu bazy mogę cieszyć się ładną buzią jeszcze przez kilka godzin. Aczkolwiek nie zamierzam używać jej codziennie ponieważ boję się, że może zapychać pory.










Plus:
nice smooth skin,
odorless,

well distributed,
price (about 15zloty)
    
Minus:
Can clog the pores
Package

And You use on a daily basis? Couldn’t you have? Write! ;)



Plusy:
Ładnie wygładza
Bezzapachowa
Dobrze się rozprowadza
Cena (około 15zł)

Minusy:
Może zapychać pory.
Opakowanie.

A Wy używacie baz pod podkład na co dzień? A może w ogóle ich nie posiadacie? Piszcie! :D



Jak zwykle, zapraszam Was na moje allegro gdzie robię totalną wyprzedaż ciuszków ;)

PS. Jak tam po świętach?? ;-)
PS. How are you feel after Easter?


 And my little pet :D
I mój mały piesek :D







Kisses :*




53 komentarze:

  1. Nie miałam nigdy tej bazy, ale wydaje się być ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja musze baze uzywac, poniewaz mam połączenie skóry tłustej z normalna :/

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy produkt :) masz ślicznego pieska!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja pod podkład wybieram zwykły krem nawilżający, bo niestety moje pory należą o tych co spraszają wszelki zapychający badziew do środka. Gy trafia mi się większe wyjście biorę po prostu trochę podkładu w małym opakowaniu i puder ze sobą.

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam bazy pod makijaż, szczególnie rozświetlające :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o proszę haha :) dziękuje bardzo za komentarz :)

    LOSZI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. Never mind every disappointment is a blessing!!! great things to come, love your cosmetic review.
    rock4less.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  8. following you back sweetie!!! kisses..

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Ok, to ja już obserwuję :) Czekam na Ciebie :*
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. o jaki słitasny piesio <3 widze ż eblogujesz od niedawan a masz dużo komentarzy, gdzie sie promujesz? jak zdobywasz fanów? odiwedzz po prostu inne blogi, czy coś inngeo.... ? :D jestem strasznie tego ciekawa , pozdr. Marlena ;**

    OdpowiedzUsuń
  11. Great cosmetic review darling!!!!
    Nice dog!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. great post!!!
    i follow you first!now you!
    :D

    ZAF.Fashion
    http://zaf-fashionnn.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja akurat nie używam baz chyba, że na powieki bo tam zależy mi na bardzo trwałym makijażu ;) Akurat z tymi bazami to w sumie jeden grzybek bo wszytskie są silikonowe ;P Jestem ciekawa czy jakby się wybrało oil-free to też byłyby takie zapychające.

    OdpowiedzUsuń
  14. ja nie uzywam baz, w sumie wydaje mi sie to niepotrzebne, jak ma sie dobry podklad :) poza tym serdecznie zapraszam Cię na mojego bloga kochana :* mam nadzieję, że znajdziesz cos dla siebie :) zapraszam do obserwowania i do ankiety :))

    OdpowiedzUsuń
  15. gdzie można taka baze dostać? ;) też szukam i nie mogę znaleźć ;<

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś używałam bazy pod podkład ostatnio zaprzestałam nie wiem czemu, musze się jej przyjrzeć i jakąś do siebie przytulić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Thanks so much for your comment on my blog. Following you now =)

    http://www.facebook.com/pages/Le-Petit-Plastique/473640259360447

    http://lepetitplastique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nice post!!! thank you so much for your visit!
    I follow you! hope you follow back.
    Have a good week!

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Great review babe!
    I love your husky, sooo gorgeous... I have one too, a female siberian husky with brown eyes. She is so loving and I'm convinced she understands English. Have a good day!

    www.kajalmaharaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Hi!
    Great blog and love your dog !
    Would you like to follow each other? Please let me know, I will follow you back!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  21. raczej nie używam bazy pod makijaż, bo wtedy nakładałabym go jeszcze dłużej, a zwyczajnie wolę sobie pospać :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uroczy psiak :D
    Ja generalnie się nie maluję, więc mam o tyle lepiej, że nie muszę wydawać zanadto dużo kasy na kosmetyki ;P Takowa baza jest mi więc zbędna, ale życzę Ci miłego stosowania :)

    OdpowiedzUsuń
  23. osobiście polecam bazę Sephora :)

    OdpowiedzUsuń
  24. jaki słodziak!:)
    po świętach bardzo pozytywnie:) tradycyjnie,rodzinnie i tak polsko:D
    jakoś nie używam bazy pod makijaż - czy to duży błąd?

    OdpowiedzUsuń
  25. great review and I like how you've done positives and negatives! your dog is so cute xxx

    I left my heart in Miami

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy nie używałam bazy...
    Słodziuchny piesek *.*
    Śliczny!
    Obserwuję, liczę na rewanż.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  27. I think I fell in love with your dog! It's adorable oh my god!
    love from italy XOXO
    May

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaki śliczny piesek, jej ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  29. osobiście wolę krem, ale fajny psiaczeek :)

    OdpowiedzUsuń
  30. This sounds amazing and your Husky is so dam cute =^.^= I have always wanted one :'( my fav dog they are amazing ! xx

    www.krystelcouture.com

    OdpowiedzUsuń
  31. ooo ma fajną konsystencję , taką żelową jakby więc raczej nie powinna zapychać porów , muszę ją koniecznie wypróbować , ja do tej pory używałam bazy Loreal o kremowej konsystencji ale też nie codziennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. interesting! would you like to follow each other? let me know!

    OdpowiedzUsuń
  33. love this dog (so cute) and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    Kisses
    http://francescagiusti.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  34. hmm ja też bałabym się używać codziennie..
    ja wolę sam podkład, bez bazy, bo on już i tak robi swoje z moją cerą..:|

    świetny blog!
    www.marcherryfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny blog i zdjęcia :)


    obserwujemy ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Hello, would you like follow each other on gfc and bloglovin? Wait of your response :)

    OdpowiedzUsuń
  37. thanks for your comment! let me know when you follow me and ill follow back straight away :)

    OdpowiedzUsuń
  38. bluzeczka ma doszyte takie czarne mankiety z gładkiej dzianiny bardzo fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  39. obserwuje i zapraszam do mnie, jesli podoba ci sie moj blog zapraszam do obserwowania, mozesz rowniez polubic mnie na FB :)

    http://embui-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. OMG your dog is such a cutiepie !!!

    www.istanbulianchic.com

    OdpowiedzUsuń
  41. I LOVE your blog...Great photos!Really enjoying:)FOLLOW YOU NOW! Please check mines If you want we can follow also with facebook?
    Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!
    Giveaway on my blog!

    OdpowiedzUsuń
  42. Nice review :) Your husky is so cute!


    Would you like to follow each other on GFC and Bloglovin'? Lemme know...
    xoxo
    Ankita
    Makeup, Style and Sugar.

    OdpowiedzUsuń
  43. śliczny piesek:)
    zapraszam do mnie http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. He's so cute !


    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    OdpowiedzUsuń
  45. Every weekend i used to pay a quick visit this website,
    because i want enjoyment, since this this site conations in fact
    pleasant funny data too.

    my blog Binära Optioner

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo