My Followers ;-*

sobota, 27 kwietnia 2013

FIT IS SEXY !

Hi Beauties :*


Some time ago I wrote to you that I will try to run every day, but it didn't work out as I wanted. Now it's definitely changed, and this is due to my new perfect running shoe :D It was love at first sight - I knew I had to have them :D


Hello :*

Pisałam Wam jakiś czas temu, że będę starała się biegać codziennie - no niestety nie wyszło tak jak chciałam, ale teraz to się zmieni a to za sprawą moich nowych idealnych butów do biegania. To była miłość od pierwszego wejrzenia - wiedziałam, że muszę je mieć :D

A Wy macie już swoje buty do biegania? 
I co sądzicie o tej marce FILA?

And you already have your running shoes?
And what do you think of this brand FILA?

In fact, they are more neon :) If anyone is looking for suitable shoes, and has little funds I invite you to Deichmann'a -> Great shoes at a low price :)


W rzeczywistości są one bardziej neonowe :)  Jeśli ktoś szuka odpowiednich butów, a ma małe fundusze to zapraszam do Deichmann'a -> Świetne buty w niskiej cenie :)

Kosztowały tylko 99zł :)

Some inspirations and motivations :)











Mój plan:
- biegać rano albo wieczorem codziennie lub przynajmniej co 2 dni,
- dodatkowo ćwiczyć codziennie przez około 30-45minut
- wyeliminować słodycze - z tym będzie ciężko :D

My plan:
- run in the morning or in the evening every day or at least every two days,
- in addition to do exercises every day for about 30 - 45 minuts

- eliminate sweets - this will be hard: D


Keep your fingers crossed for me  :* :* :*


REMEMBER: 

DO NOT STOP UNTIL YOU ARE SATISFIED

P.S Thanks you guys for your comments. It is really nice. Ahh I love you :*
P.S Dziękuję Kochani za Wasze komentarze. Naprawdę miło mi się je czyta. Ahh kocham Was  :*

30 komentarzy:

  1. Thanks for sharing such a nice post! Followed you with GFC, hope you can do same;)
    Have a happy time!

    Best wishes, Alexandra
    www.svetusvet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. łaa, genialne buty! ♥

    zapraszam do mnie, jeśli masz ochotę :)
    http://pozytywnieenaszkicowanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. very nice blog and beautiful pictures :)
    what do you think about following each other?
    berlintrends.blogspot.com let me know on my blog
    kisses vicky

    OdpowiedzUsuń
  4. Great post.... well done!!!!
    Kiss darling!

    OdpowiedzUsuń
  5. what a wonderful blog dear, love it!

    Hope you can visit mine sometime :)

    xx

    www.ONTHEBRIGHTSTYLE.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Just found your blog and loving it. Maybe we can follow each other on GFC or bloglovin? Please feel free to stop by my blog and let me know. XO

    http://mevamarie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie zaczęłam ćwiczyć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo motywujące zdjęcia, bardzo. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Amazing post, really motivating! You have a great blog!! X

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja obiecuje sobie wziąć się za siebie po maturze- ćwiczenia i zdrowe odżywianie ale co z tego wyjdzie, Bóg jeden wie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie dlatego, że mam maturę za 9 dni i pochłania to calusieńki mój czas... Nie mam czasu ćwiczyć i jem śmieciowe jedzenie - bo jest szybkie.

      Usuń
  11. Agree with you here... Am a hasher so i know how you feel... Love the fila sneakers...great color... http://sepatuholig.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam biegać. Kocham ten klimat kiedy jest wieczór, słuchawki i moj przyspieszony oddech. Nie do opisania. A po miesiącu jakie efekty ♡

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much for your visit and sweet comments :)
      This is a very nice blog !

      Have a nice sunday :D


      Http://Fashioneiric.blogspot.com


      Coline ♡

      Usuń
  13. Trainers look perfect great post!

    OdpowiedzUsuń
  14. Na 6 obrazku od końca widzę air maxy *o*

    OdpowiedzUsuń
  15. Boskie buciki ;D
    A inspiracje odjazdowe ;)
    Obserwuję i licze na rewanżyk <33
    http://loveit666.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. that is some motivation!!!


    XxX Farah

    www.formulafarah.com

    OdpowiedzUsuń
  17. niesamowicie motywujące zdjęcia! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. woooow! these pictures inspire me
    Do you wanna follow each other? :)

    LOVE,
    JS photography

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wyglądasz;) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  20. ja planuję kupić jeszcze te szare z neonową różową podeszwą - właśnie do biegania. te zostawiłam sobie na normalne chodzenie. :) i udało mi się je kupić na promocji właśnie w deichmannie za 99 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hey there! Quick question that's totally off topic.
    Do you know how to make your site mobile friendly?
    My site looks weird when viewing from my iphone 4. I'm trying to find a theme or plugin that might be able to correct this problem.
    If you have any recommendations, please share. Cheers!



    Stop by my page :: Binära Optioner

    OdpowiedzUsuń
  22. siema. oprocz tego ze to są buty fila to znasz ich nazwę ?

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej! kupiłam takie same buty, tylko pomarańczowe:) Ja je używałam akurat do chodzenia, bo miałam mały problem z kręgosłupem. Są lekkie i wygodne, naprawdę świetne <3 Znów chciałam sobie kupić te buty, ale niestety nie wiem co to jest za model... Pamiętasz może? Bo szukam i szukam po internecie i nie ma ich. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo