My Followers ;-*

poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Beige and black -> I like it :)

 ENG:
 Hi Beauties :*
Outside is getting warmer so I feell much better :) Today I present to you my favorite outfit in colors: beige and black. The combination of these colors fit both in summer and winter. I was looking for such a long black transparent shirt. The stores prices were near 100PLN but I had luck and bought it at second-hand for 15 PLN! I really like these pants, but my ass in them fades xd 


High Heels- I love them so much, but I don't go to them very often because I'm just too high - I'm 175cm tall.. and You prefer high heels or smaller heels or completely at ease?

PL:
Hej Ślicznoty :*
Na zewnątrz co raz cieplej to i samopoczucie lepsze :) Dzisiaj przedstawiam wam outfit w moich ulubionych kolorach: beż i czerń. Zestawienie tych kolorów pasuje zarówno w porze letniej jak i zimowej. Długo szukałam takiej czarnej transparentnej koszuli. W sklepach ceny krążyły koło 100zł ale jednak mi się poszczęściło i kupiłam ją w second-handzie za 15zł :) Co do spodni to bardzo je lubię, aczkolwiek nie widać mi w nich tyłka xd
 
 Szpilki - tak bardzo je kocham, ale nie chodzę w nich zbyt często bo po prostu jestem za wysoka na nie - mam 175cm wzrostu.. a Wy na co dzień zasuwacie w szpilkach czy wolicie mniejsze obcasy lub całkiem na luzie? :)









I was wearing:

Shirt - SH
Pants - TOPSHOP
Shoes - Reserved
Earrings - House
Rings - Kruk, Apart
Bag - Allegro


Zdjęcia były robione na szybko tuż przed wyjściem ze znajomymi na bilard i pizzę :) Mogę się pochawalić, że nawet dobrze mi szło :D A Wy lubicie grać w bilard? :)

The photos were taken on quickly just before going out with friends to play pool and pizza :) I can boast that
even I was good :D  Do you like to play pool? :)

Kisses :*

52 komentarze:

  1. Amazing outfit! I love it:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  2. stylizacja z klasą ! pozdrawiam serdecznie
    Claudia Trish

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice look!!!! You are very beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  4. buty i spodnie strasznie mi się podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne połączenie ! jak zwykle ślicznie wyglądasz chudzinko <3

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna jesteś! piękne szpilki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz;) Lubie obcasy jednak w niektórych sytuacjach płaski but jest niezawodny:)!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. O jaki ten świat mały - cieszę się, że ktoś mnie pamięta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz w szpilkach, też mam 175 cm wzrostu, możemy chodzić bez obaw, nie jesteśmy jeszcze znowu tak wysokie;) Mam koleżankę co ma 183 i chodzi na 12 cm, kto by się tam przejmował, masz piękną figurkę, szpilki jeszcze bardziej ją podkreślają, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. przyjemny zestaw;)
    spodnie świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne szpilki! <3
    a w kolczykach się zakochałam
    stylizacja sama w sobie genialna.
    a ty ładna. za ładna. ;p
    +obserwuję i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki wielkie za tyle komplementów <3 :D
      niestety ja na Twojego bloga nie mogę wejść bo wyskakuje mi, że go nie posiadasz xd dziwna sprawa, skoro zapraszasz mnie też do obserwowanych :P hmm ?

      Usuń
  12. Bardzo ładnie wyglądasz! Masz świetną figurę!

    OdpowiedzUsuń
  13. W szpilkach na naszych polskich chodnikach? ;) Człowiek zanim gdzieś dojdzie to opadnie z sił ;)

    Luz górą!
    Wyglądasz świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fabulous outfit darlin! Those nude pumps look gorgeous on you!

    OdpowiedzUsuń
  15. super stylizacja, wszystko fajnie się ze sobą komponuje! :) zapraszam:

    czescwam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz jak modelka! <3 chciałabym mieć tyle wzrostu... :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna koszula;)
    ogólnie cała stylizacja jestb bardzo fajna;p
    ja nie niszę obcasow ewentualnie tak odświetnie bo w szpilkach dochodze do 190cm0.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I czujesz się pewnie nie swoje w okół niższych od siebie ludzi jak masz na sobie szpilki? ja mam to samo ;/ szkoda, że nie żyjemy w wysokim społeczeństwie :D

      Usuń
  18. Great pictures! Thanks for visiting Pantuflashion ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za wspaniały komentarz;* tylko po co piszesz że obserwujesz jeśli tego nie robisz?;) a szkoda bo ja zawsze się odwdzięczam;)
    Pozdrawiam:*

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo przeglądam sobie Twojego bloga jeszcze ;p także nie martw się o to ;-)

      Usuń
  20. Very nice :)


    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    OdpowiedzUsuń
  21. ale masz figurę super!
    genialna koszula.
    dzięki za odwiedziny, Angelique.

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowna koszula i buty ^^
    pozdrawiam i obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna koszula i figura ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. super wyglądasz! pozdr i zapraszam do siebie na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  25. Boskie buty <3 i ta Twoja chudość! awww .. <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda, że dopiero teraz odkryłam twojego bloga! Fajnie tutaj, masz ciekawą urodę, a jaka wysoka ;-)) Ślicznego masz psiaka, lecę poprzeglądać inne posty tutaj ;-))

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne buty! Ja najbardziej lubię koturny i baleriny:)
    Nigdy nie grałam w bilard;)

    OdpowiedzUsuń
  28. takze uwielbiam połączenie beżu i czerni <3

    OdpowiedzUsuń
  29. dlatego też ich nie noszę;p ogólnie to czuję się wysoko bo wszyscy mają po 160 pare a ja tak sobie ponad 170 i tak jak stane przy niektórych osobach to tak troche nie za fajnie mi 0.o

    OdpowiedzUsuń
  30. Kiedyś częściej grałam, ale z chęcią bym sobie zagrała:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja stawiam na totalny luz, a czykolwiek te szpileczki są urocze:) Cały outfit cudowny! Tylko zdjęcia gdyby były robione na zewnątrz:) Jesteś przykładem, że nie trzeba mieć lustrzanki, firmowych ciuchów, i udawać laleczkę, która ma bogatych rodziców, żeby blog był ciekawy i naprawdę fajny:) Jak dla mnie number one:D

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajna torebka :)
    Zapraszam do mnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Beige and black are one of the all time best combinations and you did a great job with it. I agree that it can really be season agnostic, if treated properly.

    And high heels work on you. Don't worry about the height ;)Here's a feed I found with some killer high heels.

    http://wantr.com/paoloshoes.com/paolo-shoes-pumps/655

    Thnaks for the posts.

    Keep it up!

    -brent

    OdpowiedzUsuń
  34. świtny outfit! podoba mi się:)
    + zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. gorgeous outfit! love love love the shoes :)

    Hayfa
    http://chic-and-cliche.blogspot.com/
    http://twitter.com/HayfaMk

    OdpowiedzUsuń
  36. ślicznie wyglądasz:) zestaw bardzo mi się podoba:) akcent na kolczyki to dobry pomysł:) niestety myślę, że tło musisz wybierać bardziej jednolite, nie będzie rozpraszać :)

    OdpowiedzUsuń
  37. you look so pretty, you pants and your bags are so great, I love them!

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo