My Followers ;-*

środa, 13 marca 2013

Łupy z ciuszka ;)

Hej Blogerki:)

Zabierzcie tą cholerną zimę jak możecie! Nie wiem jak Wy ale ja już nie wytrzymuje z nią. Dzisiaj tak sypało, że po mimo czapki i schowanych włosów miałam je całe mokre i najlepsze jest to, że nie wiem jakim cudem to się mogło stać [?!] Oglądałam różne prognozy i oczywiście każda stacja inaczej podaje. Jedna, że zima się skończy za 4dni a druga, że za 1.5tygodnia. Masakra! Ja chcę już wiosnę a najlepiej lato ;) Sądzę, że większość z Was też by tak chciała? :D

Nie wiem co mi się dzieje, wcześniej byłam powiedzmy „przykładną” studentką, a teraz? Praktycznie od początku tego semestru nie byłam na zajęciach, które  już od miesiąca są. Na grabie sobie.. Ale cóż, uzależniłam się od szukania perełek w lumpexach!  Ostatnio nie ma dnia, żebym nie była w ciuszku. Zaraz pochwalę się co udało mi się trafić fajnego ;)

1. Bluzeczkę z H&M - stan idealny, rozmiar XS 



2. Bluzka z motywem kości z TOPSHOPU

3.Rurki z modnymi przeszyciami i ściągaczami na dole, jednak są za małe :( czyli wychodzi na to, że jest to rozmiar XS
4. Tunika z Topshopu

I jeszcze udało mi się trafić spodenki z Zary i super jeansy :D
Ale o tym już w następnej notce
 Wy przymierzacie rzeczy w lumpie czy bierzecie tak na "oko"? Ja ostatnio właśnie brałam tak na oko i niestety nie zawsze trafnie :(

Poza tym jeśli, któraś byłaby zainteresowana to robię wyprzedaż szafy i wystawiam swoje rzeczy na allegro, jeśli są chętne to zapraszam:

Pozdrawiam :* 

14 komentarzy:

  1. Thanks,for your lovely comment,dear.^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech już przyjdzie ta WIOSNA ! :)
    Pozdrawiam
    dadiprezentuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super zakupy :) obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. jakbym mógł to bym tą zimę już dawno na kopach wygonił,ehh...

    Pozdro, Life of a Propser :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsza bluzka najlepsza!:)

    www.missdzejni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też czekam na wiosne!
    Udane łupy

    OdpowiedzUsuń
  7. Taak, kto by nie chciał lata? ;) Słońce, wysokie temperatury ;D A co do lumpexu, to ja zawsze przymierzam, bo mimo, że rzeczy są dość tanie, to i tak nie warto wyrzucać pieniędzy w błoto ;)

    www.baguettefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super łupy, a zwłąszcza spodnie, szkoda że taki mały rozmiar :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też żałuję bo są naprawdę super :)

      Usuń
  9. J'adore ces habits !!

    www.Indiacha.com

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo