My Followers ;-*

poniedziałek, 11 marca 2013

Unlucky day

Hej ;)
Chciałam się poskarżyć, że dzisiaj nie przyjechał mi żaden autobus, którym mogłabym dotrzeć na uczelnię, albo chociaż podjechać gdziekolwiek! Co się dzieje z tym MPK? Z mojego przystanku jeździ około 10 autobusów i żaden przez 30minut nie jechał.. przez co strasznie zmarzłam i osłuchałam się jak inni ludzie w okół mnie klęli xd
Przez tą całą sytuację przeszłam się do pobliskiego ciuszka i obkupiłam się naprawdę fajnymi rzeczami w wyjątkowo niskich cenach :D Także jestem zadowolona :)

Pisałam wczoraj coś na temat naturalnych kosmetyków a to dlatego, że zamówiłam ich sobie ostatnio troszkę:




Kupiłam:
- Masło Shea
- Glinka Zielona
- Maseczka algowa pod oczy
- Peeling z łupin orzecha włoskiego
- Algi do kąpieli, okładów i naparów
- Korund kosmetyczny
Dodatkowo w prezencie dostałam 10 kapsułek koenzymu Q10

Mam nadzieję, że okażą się świetne :) 
Używał już ktoś takich kosmetyków?


Miałam dzisiaj dodać mój pierwszy outfit ale nie widziałam się dzisiaj z moim "fotografem" także zdjęcia są moją robotą, wybaczcie za to :D



Bluza z misiem: Dolce & Gabbana
Bokserka pod spodem: River Island
Getry: New Look
Zegarek: C&A

Dzisiejszy mój ubiór był totalnie na luzie, nie pamiętam kiedy tak się ubrałam ostatnio :D raczej wolę eleganckie ciuszki ale chyba moje zdanie co do tego się zmienia.. ;)

17 komentarzy:

  1. Masz bardzo ładną bluzę...
    Jesteś prześliczna, a twój blog bardzo ciekawy ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. you are pretty, nice sweater.
    http://rock4less.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. komunikacja miejska jest dobijająca!:D
    aż brak mi słów.
    masz ładną buzię!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. MPK czasami przechodzi samych siebie .
    Śliczna bluza ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajniutko wyglądasz :)) a kosmetyki naturalne są najlepsze:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Thank you so much for the follow,dear.^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ta bluza jest słodka! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne spodnie:)Czekam na kolejny post. Miłego blogowania:) ZAPRASZAM DO MNIE www.the-paradise-bird.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. o Jej jaka słodka bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam naturalne kosmetyki, świetna jakość i tym samym lepsze samopoczucie!

    Pozdrawiam,

    Caayenne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Awwww you are so lovely <3
    Cute blog babe, what about following each other? Just let me know :)
    Xxx

    Carolina

    www.the-world-c.blogspot.com + GIVEAWAY you can win a pair of shoes

    OdpowiedzUsuń
  12. słodka bluza:) i masz bardzo ładne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna bluza , przypomina mi troche moje dzieciństwo :) POzdrawiam i zapraszam do siebie http://poliskowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny blog, obserwuje i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo