My Followers ;-*

czwartek, 28 marca 2013

Sunny Thursday

Hi! ;)
I wanted add new post yesterday but I felt bad. So I rested all day ;)  Gregory came to my house and we explained all things and now it's good between us ;)
 We had to watch a movie but in the end we ordered sushi. I like it so much! and You?

Hej! ;)
Chciałam dodać nowy post wczoraj, ale fatalnie się czułam, także odpoczywałam cały dzień :D Wpadł do mnie Grzesiek i wyjaśniliśmy sobie wszystko, więc teraz jest już dobrze między nami.. chyba ;)
Mieliśmy oglądać jakiś film, ale w końcu zamówiliśmy sobie sushi. Uwielbiam je! A Wy? 





 This is my dog "Fiona" :D
To mój piesek. Wabi się Fiona :)


Legginsy: New Look
Shoes: Market
Jacket: H&M
Shirt: Allegro
Cap: Allegro
Bag: Reserved



Stripes are fashionable now and not all like it. Whereas I wonder about buying a shirt like this:
Paski są teraz modne ale nie wszyscy je lubią. Natomiast ja zastanawiam się nad kupnem takiej koszuli jak:



Która jest ładniejsza wg Was?

Which one is better in your opinion?


This song caughted  my ear last night;)
Ta nutka wpadła mi wczoraj wieczorem w ucho :)




Thx for all comments <3 :*
Dzięki za wszystkie komentarze <3 :*
Now, I will begin to reading your blogs ;)
A teraz zabieram się za czytanie Waszych blogów ;)


Zapraszam Was dziewczyny na moje allegro gdzie po taniości wyprzedaje szafę ;)

Kisses :*

87 komentarzy:

  1. You look great!
    Wonderful dog!

    Thanks for the comment on my blog! I follow you. I hope you follow back.
    http://vgolove1.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń
  2. i need that leather pants!! they look fantastic !!

    http://chicchoolee.blogspot.co.at/
    http://chicchoolee.blogspot.co.at/
    http://chicchoolee.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ślicznie wyglądasz w tej marynarce <3 Pięknie ! ...kurcze nie pomogę chyba bo obie mi się bardzo podobają :P ale wiesz co ta druga jest oryginalniejsza , takie jak pierwsza już widziałam na wielu blogach a takiej jak druga jeszcze nie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie mi też się bardziej podoba ta druga i chybą ją zamówię :)

      Usuń
    2. eee tydzień szybko zleci :) to ją bierz , jest super <3

      Usuń
  4. Pies jest po prostu zabójczo piękny! Nie sposób nie wspomnieć o nim w komentarzu :) Kocham takie psiny :)
    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  5. pienkny jaketik))) Thanks for commenting and you are very kind and beautyfull
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  6. super stylizacja ;D
    słodki psiak ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bym wybrała tę drugą koszulę, pierwszą widziałam już w wielu stylizacjach ;) słoooooodki piesio <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny żakiet, jak i cała stylizacja ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. ale pięknie wyglądasz!!!! :)
    A co do koszuli to druga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały set:)Marynarka piękna.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zmieniłabym jedynie buty, poza tym super, przepiękny kolorek żakietu! :) A do sushi jakoś nie mogę się przekonać, jeżeli chodzi o walory smakowe wybrałmabym pizzę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś też nie mogłam sie przekonać do sushi a teraz? jadłabym je minimum raz w tygodniu :D niestety trochę ono kosztuje ;/

      Usuń
  12. You are very nice.... I love your red blazer!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. jakoś łączenie czerwonego z bielą kojarzy mi się z... flagą :-D

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialny outfit! :)
    A piosnkę znam, jestem w niej zakochana od pierwszego usłyszenia! :)
    + Obserwujemy?
    http://dashapassions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Thanks for your comment, following you now, waiting for you to follow md back!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękną masz marynarkę! :)
    Ta druga koszula jest fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałabym tak wyglądać w skórzanych spodniach ;D

    mnie się bardziej podoba pierwsza ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. lovely outfit dear!
    your dog is beautiful <3

    Join the GIVEAWAY on my blog!
    You can Win 30$ to spend on Chicnova.com!

    xx
    veronica

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajniutka ta marynarka i mgiełka <3
    Obserwuję

    Jeśli będziesz miała chwilkę zapraszam na prosty konkurs.
    Pomóż mi spełniać marzenia. Liczę na Ciebie ;-)
    http://kasiakoniakowska.blogspot.com/2013/03/prosty-konkurs-wystarczy-tylko-oddac-gos.html

    OdpowiedzUsuń
  20. You look super lovely! I love your shirt <3

    xx
    crunchy cheese me

    OdpowiedzUsuń
  21. gorgeous style, adoring your blog miss!
    would love to see you wearing casper&pearl one day!

    lots of love from the c&p girls,
    casper&pearl blog
    xx

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny zestaw! ja wybieram koszule nr 1! pozdr i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  23. Great look
    Love dog
    Follow your blog, follow each other?
    Visit to my blog:
    trifonenkov.com
    trifonenkov.com
    trifonenkov.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładnie wyglądasz :) Ta druga koszula boska <3 Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. koszula świetna, ja mam legginsy takie i mi wystarczy ;)
    masz psa, o którym zawsze marzylam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też zawsze marzyłam o takim psie ;) i tak się stało, że kilka dni przed moimi 17nastymi urodzinami znalazłam błąkającego się szczeniaka - huskiego. Także jak to ja - musiałam go przygarnąć ;)

      Usuń
  26. bardzo dziękuje :))
    Świetnie wyglądasz, marynarka mi się bardzo podoba:)

    LOSZI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  27. wow, ale mega masz nogi! legginsy bardzo mi się podobają, przedwczoraj przyszły mi identyczne :)
    a co do gtych koszuli to świetne są obie, więc trudny wybór przed Tobą :p ale chyba wybrałabym na Twoim miejscu tą 1 :D

    dodaję do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za komplement:D a ja te legginsy trafiłam w SH :D

      Usuń
    2. strasznie zazdroszczę, w jakiej cenie, jeśli mogę wiedzieć? :D chyba zacznę chodzić do SH :D

      Usuń
    3. Te legginsy kupiłam za całe 8 ZŁ :D Chodzenie po sh naprawdę jest całkiem fajne :D

      Usuń
  28. świetnie wyglądasz ;)
    Cudowna koszula ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. ślicznie wyglądasz :)
    bardzo podobają mi się Twoje spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. http://aleksa-alekssa.blogspot.com/ Zapraszam do mnie , wczoraj zaczęłam. Możesz polecić .? Prosze ;)

    Boski blog <3

    OdpowiedzUsuń
  31. świetna stylizacja. + obserwuję ;)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz świetnego bloga. Miło się czyta. :)
    Zapraszam do mnie.
    www.sophy-sophyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Love your blog! Maybe we could follow each other on bloglovin or GFC? Please leave me a comment or follow me and I will follow you =)

    http://www.facebook.com/pages/Le-Petit-Plastique/473640259360447

    http://lepetitplastique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepięknie wyglądasz :) Słodki piesek :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Great post!amazing blog..;)I'm following u immediately..;) Follow me back?:P

    xxx

    Angie

    P.S:chasingkitesbyangie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ta druga koszula chyba podoba mi się bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  37. Great post !Would you like to follow each other?
    http://kate-fashionschtick-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Super post , podoba mi się !
    Będę wpadać częśćiej !

    Zapraszam do mnie.
    pastelowabajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Nieziemsko podobają mi się takie koszule, ale nigdzie nie mogę takiej znaleźć może jakoś mi podpowiesz? !
    Jaki świetny pies :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Would you like to follow each other on bloglovin and gfc? Wait for your response :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękna stylizacja! Super wyglądasz :)
    Cd koszul ja bym brała tę 2 :)
    Świetny blog, dlatego co myślisz o wspólnej obserwacji? :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Great photos!

    www.deluxefashionista.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetnie wyglądasz! Mega słodki pies :)
    Obserwujemy! XO

    OdpowiedzUsuń
  44. Wyglądasz uroczo!a ten psiaczek strasznie słodki!!:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Super look. Cudowny pies! Ja mam ze schroniska pirenejskiego psa górskiego i sznaucera:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Hi! Your blog is full of interesting tips and pics!
    Step by me if you have time , I'd love to follow each other.
    Tania
    www.glamourmaniacs.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetnie wyglądasz i super nutka :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Marynarka jest genialna! :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  49. slicznie wygldasz :)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Pierwsza bardziej mi się podoba, aczkolwiek ta druga też nie jest zła ;) Zestaw piękny :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Osobiście sushi nigdy nie jadłam, ale w jego stronę raczej mnie nie ciągnie. No ale co kto lubi ;)
    I widzisz, mówiłam że Grześki to fajne chłopaki i jeszcze się między wami ułoży :D I żeby już tak zostało!
    Ze stylizacji moim faworytem zdecydowanie są buty :)
    Osobiście pionowych pasków szczególnie nie lubię, ale jeśli miałabym wybierać, to zdecydowanie koszula numer 2!

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. your shirt is so lovely! and i like the striped one too :) i love sushi i eat it every week because my brother has a restaurant :)

    OdpowiedzUsuń
  53. a ja nigdy sushi nie jadłam :C
    ślicznie wyglądasz! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na początku też nie mogłam się przekonać do sushi, ale spróbowałam i teraz jest to jedno z wielu ulubionych przekąsek :D Jeśli kiedyś się skusisz na nie to radzę Ci zacząć od tego z wędzonym łososiem :P

      Usuń
  54. I love your style!! would you like to follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  55. Super stunning red blazers, you rock!!!
    http://rock4less.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  56. Druga fajniejsza:)
    Śliczna jest ta koszula i bardzo elegancko wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  57. i love your style!!!!
    would you like to follow each other?
    tell me know..
    xo

    ZAF.Fashion
    http://zaf-fashionnn.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  58. love your style! wanna follow each other? please let me know
    www.myfashionmorning.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. też chcę sobie kupić taką koszule w paski! i to własnie ten pierwszy model:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Super wygladasz :) koszula i marynarka są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Nice outfit! and your dog is sooo beautiful!! Do you want to follow each other? xoxo

    OdpowiedzUsuń
  62. Great outfit! Great blog so I'm a New follower on GFC =)

    OdpowiedzUsuń
  63. Gorgeous outfit! xoxo

    www.roxysun.com

    OdpowiedzUsuń
  64. podoba mi się tu u Ciebie, więc obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Oh this outfit is sooo cute ! I love the red/black/white combo !

    Would you like to follow each other ? Let me know !

    OdpowiedzUsuń
  66. bardzo fajna stylizacja :)

    http://womanlinesska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Greetings from Ohio! I'm bored at work so I decided to browse your blog on my iphone during lunch break.
    I love the information you provide here and can't wait
    to take a look when I get home. I'm amazed at how quick your blog
    loaded on my cell phone .. I'm not even using WIFI, just 3G ..
    Anyways, amazing blog!

    My web-site ... how to straighten hair without heat

    OdpowiedzUsuń
  68. Servus ihг Lieben, alle in meiner Facebook Gruppe vergoettеrn eure WWW-Seite.
    Weiter so!

    Feel frеe to visit my website; px24 ()

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo