My Followers ;-*

piątek, 22 marca 2013

Nothing interesting..


I was going to wrote a note yesterday but after I got home I didn’t have time and strength. On Wednesday, I and my friends, we were at a party. I can say that we played to death. This was a girl's night, which I needed.
Yesterday I had a meeting with the developer of the Home Brokers because my dad want to buy a flat. I honestly don’t recommend this company to all, because they don’t want to help the customer. They want to sell homes as quickly as possible with extremely high prices.
I wonder how much they earn?

My friend - Piter -recently returned from Germany and I see with him tonight. The last time I saw him  three years ago, as I can’t wait to see him! In general it this weekend I want to meet with people from my old  bunch of friends..  I hope that my plans will not change. :)


Wczoraj miałam zamiar dodać nowy post, ale po powrocie do domu opadłam z sił i nie miałam za bardzo czasu. W środę wybrałam się z dziewczynami na imprezę. Można powiedzieć, że bawiłyśmy się do białego rana. Był to taki babski wieczór, ale strasznie go potrzebowałam :)
Wczoraj miałam spotkanie z deweloperem z Home Brokers, gdyż mój tata chce kupić jakieś nieduże mieszkanko. Szczerze, jakoś nie polecam tej firmy nikomu, bo oni nie chcą pomóc klientowi - chcą tylko sprzedać jak naszybciej i najlepiej jak najdrożej.
Zastanawiam się ile oni zarabiają?

Mój przyjaciel Piotrek, wrócił ostatnio z Niemiec i dzisiaj umówiłam się z nim. W końcu nie widziałam go już  3lata! Nie mogę się doczekać, aż go zobaczę :) Ogólnie w ten weekend mam zamiar spotkać się z ludźmi, których dawno nie widziałam. Mam nadzieję, że nic nie pokrzyżuje mi planów :)

Today, I don’t  add my photos, but I'll do it tomorrow. Sorry about that :*
 Dzisiaj nie dodam swoich zdjęć, ale zrobię to jutro. Sorki za to :*



 I want a homemade burgers and you? :D














This is just a new blog, so I'm surprised by the amount of such nice comments and the number of observers. Extremely nice to me. I hope that you will continue to visit my blog. Thank you my Dear :*

Kisses :*


PS.  I invite you to my page on Facebook, where I sell clothes at good prices. I hope you'll like it and thus help me to make public this site. 

39 komentarzy:

  1. Nice post.... very cool photos!!!!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Odnawianie starych znajomości jest świetnym zajęciem, bardzo dobrze, że nie zapominasz o dawnych przyjaciołach :) Sama także staram się nie zaniedbywać znajomości z przeszłości, toteż od czasu do czasu namawiam ludzi do takich spotkań po latach :)

    Na moim blogu nowy wpis, zapraszam w wolnej chwili.
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego weekendu w takim razie, udanych spotkań! Świetny łyk inspiracji, genialne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. beautiful blog! maybe we can follow each other?

    welcome :)
    http://anngrigorieva.blogspot.ru/

    http://anngrigorieva.blogspot.ru/

    http://anngrigorieva.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  5. inspirujące fotki!!
    udanego weekendu! :)
    xx

    OdpowiedzUsuń
  6. great inspiration <3
    xxxx LOVE LOVE LOVE <3 have a great weekend, love!

    OdpowiedzUsuń
  7. inspiration <3... podoba mi się! Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jadę na całe wakacje do Niemiec. ;x
    Fajny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. These are such beautiful photos. I hope you have a great weekend.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie piszesz :)
    Inspiracje są cudne *.*

    http://so-fucking-true.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. such fun photos! Such gorgeous women~

    -liv
    http://chocolivlovelaugh.blogspot.kr

    OdpowiedzUsuń
  12. I'm following you, now is your turn :)

    http://anngrigorieva.blogspot.ru/

    http://anngrigorieva.blogspot.ru/

    http://anngrigorieva.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieszę się że podobał Ci się mój najnowszy post o ulubionej sałatce :) A ty, masz jakiś sprawdzony przepis na szybką przekąskę? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne inspiracje! :)
    obserwujemy ?:)

    LOSZI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne inspiracje, buty w panterkę są genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Bonitas imágenes!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  17. Inspiracje ciekawe :) życzę udanego spotkania z przyjacielem :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, how lovely!
    You have interesting and nice blog! Do you want follow each other? If you want , let me know. Keep in touch, greetings from Moscow!
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi! Sure, we can followe each other ;)

      Usuń
  19. Hi darliN! Thank you so much for visiting my blog! Would you like to follow each other? Just leave a comment on my blog and let me know. Thanks:)!

    OdpowiedzUsuń
  20. Czarny kapelusz jednej z dziewczyn szalenie mi się podoba;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też strasznie się podoba :)
      mam nadzieję, że zaopatrzę się w taki ;)

      Usuń
  21. Have a nice week darling..... I'm waiting for a new post!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. I really love the backstages photos!
    they remember me my great last fashion week!!!
    Chiara
    ♡EFFENSHION

    OdpowiedzUsuń
  23. great shots! love them all!

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzięki za odwiedziny!
    Fajny blog ;)
    Obserwuję i zapraszam do siebie!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. dobry post! ;) kurcze,zazdroszcze tym wszystkim modelkom tych wszystkich kosmetyków, ajajjj ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nice fotos!!!! Love this post!


    irina
    http://irinapavlova.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo