My Followers ;-*

sobota, 9 marca 2013

Let's begin..



Heloł Blogspot! 

To mój pierwszy post tutaj, także mam nadzieję, że Was zaciekawię i będziecie czasem tutaj wpadać ;-)

Kim jestem? Jestem studentką, która od jakiegoś czasu musi radzić sobie sama. Dlaczego? Mam 21 lat a według mnie to najwyższy czas uniezależnić się od rodziców. Szkoda tylko, że połączyli mi specjalizacje na uczelni, przez co mam 2 razy tyle zajęć niż powinnam mieć i 8 ciężkich ustnych egzaminów.. No tak – w końcu studenci się nie liczą dla władz uczelni. Cóż Polska.. Teraz muszę zastanowić się jak to zrobić nie mając za wiele czasu na tygodniu. Jakieś sugestie? ;)


A i jeszcze: co sądzicie na temat naturalnych kosmetyków? Np. takich do ciała, których nie nałożymy  od razu po otwarciu wieczka? Tylko takich, które trzeba samemu rozrobić? 










Czy ktoś wie co to za dziewczyna powyżej? Wg mnie jest śliczna ;)

Zostawiajcie mi adresy swoich blogów, chętnie je poczytam! Buziaki :*
Ps. Jutro mój pierwszy outfit :)

6 komentarzy:

  1. Jasne, że można. Jutro dodam w jednym z nowych postow, więc zapraszam do obserwacji:)
    kuferekczekolady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w prowadzeniu bloga :)
    Sama dopiero zaczęłam :)
    Pozdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful looks!!!
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  4. slicyne zdjecia

    makelifecolorful.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo