My Followers ;-*

poniedziałek, 25 marca 2013

Nowości

Hi Beauties!

I hope you had a wonderful weekend ;) Mine was horrible! Why? I and Gregory are one and a half years together and never quarell before. And now? We argue about everything!  Where it is going? I don't now.. I hope that everything will return to normal soon..
Fortunately, I have a break from classes because of the approaching Easter. So I will have time to calmly write various articles for classes.

 Witam ;) 
Mam nadzieję, że Wasz weekend był cudowny ;) Mój był okropny! Dlaczego? Jestem z Grześkiem już 1,5 roku i nigdy wcześniej się nie kłóciliśmy. A teraz? Kłócimy się o wszystko.. Do czego to zmierza? Nie wiem.. Ale mam nadzieję, że niedługo wszystko wróci do normy...
Na szczęście mam przerwę od zajęć z powodu zbliżających się świąt Wielkanocnych, także będę miała czas napisać na spokojnie przeróżne artykuły na zajęcia.


  Now, I want show you some photos of my last shopping. I bought three pairs of shoes on the local market.
Teraz chcę pokazać Wam zdjęcia moich ostatnich zakupów. Kupiłam 3 pary butów na lokalnym bazarku ;)






 I wouldn't be me if I didn't gone for second-hand today ;-)  I found a beautiful dress with a cute collar "bebe".  I gave it to my sister and she is delighted ;)

 Nie byłabym sobą gdybym nie wstąpiła dzisiaj do Ciucha :) Znalazłam tam ładną sukienkę ze ślicznym kołnierzykiem typu "bebe"


In fact, it looks a lot better!
W rzeczywistości wygląda znacznie lepiej!


Yesterday I saw cool t-shirt on Monashe but price was high for me and I didn't bought it...  I'm happy now because I found the same t-shirt in second-hand today!

Wczoraj widziałam fajną koszulkę na Monashe, ale jak dla mnie jest za droga, dlatego jej nie kupiłam. I teraz się cieszę bo taką samą znalazłam w ciuchu :D


I promise to You that I will add new post with my outfit tommorow ;)
Obiecuję, że jutro dodam nowy post z moim outfitem ;)

 Have nice evening Ladies :*
Miłego wieczoru Dziewczyny :*


58 komentarzy:

  1. Na pewno wszystko się między wami ułoży;) śliczne ciuszki i butki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Thanks for commenting in my blog and accepting my invintation to follow each other, I followed you here in blog, hope you follow me back! Nice day!
    Keep in touch!
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  3. Za takie rzeczy uwielbiam sh! ;) Pierwsze buty genialne :)
    Powrotu do "normalności" w związku życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne te pierwsze butyy:))
    i ta czarna koszulka;))
    trzymam kciuki zeby sie ułożylo:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Może powinniście od siebie trochę odpocząć? To naprawdę się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm może taka tygodniowa przerwa w widywaniu pomogła by w sumie też :)

      Usuń
  6. sukienka jest prześliczna!:)
    nie, nie róbcie sobie przerwy! ja jestem z moim chłopakiem ponad 3 lata i teraz już kłócimy się coraz mniej, ale uwierz, że bywały gorsze okresy. Dzięki tym kłótnią poznawaliśmy się lepiej niż kiedy indziej! Konfrontacje są wpisane w każdy związek i oznaczają, że ludziom na sobie naprawdę zależy!:) nic tak dobrze nie pomaga, jak szczera rozmowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :) ale wiesz tak dziwnie mi bo nigdy się nie kłóciliśmy aż tu nagle wszystko wybuchło. Chociaż może to i lepiej, kłótnie też się ponoć przydają ;)

      Usuń
  7. I love the last t-shirt!!!!!!
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. też tak sądze :D ale zobaczyłam je najpóźniej jak już wracałam i się spłukałam :D:D

      Usuń
  9. Hi this is a lovely blog honey I think we should follow on GFC and Bloglovin? what do you think?
    let me know I'll follow back for sure
    New post is up on my blog you should have a look :)
    oxoxoxo
    Marie

    OdpowiedzUsuń
  10. HEY THERE! :) I love your blog, its awesome...I am following. I hope you can check out my site: http://theproverbs.net and FOLLOW. Also on bloglovin, facebook, instagram, twitter, and tumblr if you want :D <3

    NEW POST UP, HIGHLIGHTING MY INSTAGRAM DIARY :)

    Steven

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Steven :)
      Sure, I will be following your blog ;D

      Usuń
  11. I'm following you now:)! It would be great if you could follow back!

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję za odwiedziny :)
    świetne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze buty są cudne! ;) Zostajemy u Ciebie pozdrawiamy i zapraszamy do nas ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi!
    Great blog !
    Would you like to follow each other? Please let me know, I will follow you back!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  15. Co to za związek bez kłótni, w każdym związku się zdarzają, nawet w tych najlepszych ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. great new in !! :)
    love the dress <3 <3 <3
    what about follow each other?
    let me know :)
    have a nice day!
    xx
    veronica

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sure ;) we can follow each other ;)
      Good night :* :)

      Usuń
  17. Wow!To ta sama bluzka!faktycznie!:)ale masz szczęście

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no powiedzmy, że ostatnio mam szczęście do łupów z ciucha :D

      Usuń
  18. Świetna sukienka i buciki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podobają Ci się ;)

      Usuń
  19. Piękna jest ta ostatnia koszulka, serio.
    Tylko te buty pierwsze trochę takie średnie, ale to każdy ma inny gust :)
    Dodałam siebie do obserwatorów
    Mam nadzieję, że się odwdzięczysz.
    Dopiero zaczynam a jak na pewno sama wiesz początki są trudne więc każdy obserwator i każdy komentarz jest dla mnie wyjątkowy.
    U mnie na blogu moja baśń. Więc jeśli masz czas. To zajrzyj, zobacz, przeczytaj, oceń, skomentuj. Będę wdzięczna.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne buty, kozaczki genialne;)

    OdpowiedzUsuń
  21. lovely blog :)
    follow you :) don't forget to follow me back!
    www.lusciousstyle.blogspot.com
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  22. ażurowe botki są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. the boots are great :)

    x
    http://www.worryaboutitlaterr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. great! so let's start follow each other!
    follow you now (as veronica_micia)
    now it's your turn!
    follow me back :)
    xx
    veronica

    OdpowiedzUsuń
  25. Great finds! Hope your week will be better!
    You have great blog, maybe we can follow each other on gfc and bloglovin?! Let me know
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  26. Grześki to fajne chłopaki, więc będzie dobrze ;) Trzymam za Was kciuki. Związek trwający półtora roku nie jest jedynie chwilowych chodzeniem, więc uważam, że skoro tyle jesteście razem to na pewno nie zakończy się to po kilku kłótniach. Miłość przetrwa wszystko, a po pechu zawsze przychodzi szczęście - więc się nie martw, a jedynie zrób wszystko, by złagodzić sprawę. Czasami wystarczy jedna spokojna rozmowa. Spróbuj :)

    Buty ze zdjęcia drugiego podobają mi się najbardziej, choć po mojej zimowej przygodzie z kupionymi w listopadzie bazarkowymi kozakami, raczej będę stawiała na obuwie sprawdzonych marek. Bazar to dla mnie miejsce łupu najprawdziwszych cudeniek w kwestii spodni, buty tam sobie odpuszczę ;P

    Mnie kołnierzykowata moda jakoś nie opanowała, dlatego sukienka raczej nie w moim stylu - ale motyw ma fajny.

    Pozdrawiam i jeszcze raz szczęścia z Grześkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. beautiful boots and I really love the dress!
    Wanna follow each other??

    www.esraestella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  29. Tak już bywa, jeżeli chodzi o związki. Chyba takim najgorszym pod względem kłótni czasem są właśnie okolice dwóch lat związku, podobno w tym czasie mija okres zakochania, ale jak je przetrwacie to będzie tylko lepiej. Wiem to z własnego doświadczenia. :D

    OdpowiedzUsuń
  30. butki wszystkie fajne ^_~ .


    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. sukienkę masz świetną! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Great shoes!

    Do you want to follow each other?

    Best wishes,
    http://vgolove1.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń
  33. That Geek t-shirt is so cute! And those nude suede platforms are to die for!

    Feel free to check-out my blog and if you like, follow me, I'll follow you back :)
    http://roxxanaifrim.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  34. śwwietna koszulka:) fajny blog:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Kłótnie to normalka! :)
    Ja z moim mężczyzną jestem prawie 4 lata i non stop się kłócimy.
    Trzeba się 'dotrzeć', wytrwałości życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kłótnie- normalna rzecz! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. zakochałam się w tej sukieneczce! ♥

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo