My Followers ;-*

sobota, 16 marca 2013

Casting for model agency ;-)



Hi ;*
Today I was on casting for model agency – D’vision. They have a contract with international agency Next Models. Casting began at 12 in ‘Pure Fitness’. I reached there at  1 p m. There were about 20 girls in front of me. At the beginning everything was going at a snail's pace. Then I thought: “OMG, I spend a few hours here!” But fortunately  I was wrong, because suddenly everything went faster.

What I had to done there? 

First I had to fill in application form, later I waited on my turn on measure. And finally I could go to the photographer. He took a few pictures. They  are called “polaroids”. Polaroids are photos without make up.  And.. That’s all ;)

At the end they said that they'll call to everyone within a week. But I have a bad feeling. Today I looked bad. I have big circles under eyes because I had problems with sleepy recently, and red spots on the face. It's probably an allergic on my cat. I have bad luck today.
It was my first casting and if I get bad news from them, I won’t regret that I came there.


 Hej :*
Byłam dzisiaj na castingu do agencji modelek D’vision. Mają oni podpisany kontrakt z międzynarodową agencją Next Models. Casting zaczął się o godzinie 12 w Pure Fitness. Ja dotarłam tam na 13. I było już przede mną około 20 dziewczyn. Na początku wszystko szło w żółwim tempie i wtedy pomyślałam, że spędzę tam kilka godzin! Ale na szczęście się myliłam J bo tak nagle wszystko przyśpieszyło.

Co musiałam zrobić?

Po pierwsze wypełnić formularz, później czekać na swoją kolej na mierzenie. I w końcu mogłam przejść do fotografa, który zrobił mi kilka zdjęć. Nazywają je „polaroidy”. Polaroidy czyli zdjęcia bez makijażu. I to wszystko. 
Na koniec powiedzieli, że odezwą się w ciągu tygodnia do każdej osoby. Ale mam przeczucie, że mi się nie poszczęściło. Jak na złość pojawiły mi się straszne sińce pod oczami i jakieś czerwone plamki na  buzi. Jakieś uczulenie czy coś. To był mój pierwszy casting i nawet jak się nie spodobam im to nie będę żałowała, że poszłam :D









And something sweets.. Home made waffles:


and again me :D
 Kisses :*

29 komentarzy:

  1. nic się nie przejmuj nawet jeśli się nie odezwą to próbuj dalej, pro agencji jest teraz dużo , w końcu trafisz na odpowiednią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nawet nie pomyślałam, żeby próbować dalej ale może jednak spróbuję :) Mimo wszystko dziękuję :*

      Usuń
  2. Powodzenia, próbuj do skutku, będziesz świetną modelką. :)

    http://prism-of-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie Tu : )
    Zapraszam : http://vizualny-swiat.blogspot.com/
    Obserwuję i licze na rewanż ; *

    OdpowiedzUsuń
  5. trzymam kciuki za casting :) pozd i zapraszam do siebie :) oczywiście obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. You are beautiful!

    ps:Great blog!DO you wanna follow eachother?If you follow me i would definitely follow you back so let me know! (there is a eye glasses giveaway on my blog if you want you can join it)

    www.istanbulianchic.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję że coś z tego będzie:) Powodzenia! Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi,
    would u like to follow each other, I already do, waiting for your turn. My blog is Jeanny

    Thx :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzonka :) Zapraszam do mnie rowniez

    OdpowiedzUsuń
  10. Najważniejsze to się nie poddawać :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. oo D'Vision :) świetna agencja, super jakbyś się dostała, choć strasznie trudno się do niej dostać :) do mnie pisali z HOOK (też mega znana agencja i cud że mnie zauważyli) ale zdecydowałam, że aby się im pokazać muszę jeszcze schudnąć i nie pojechałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawet jak nie wyjdzie to zawsze fajne doświadczenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jesteś piękna, więc próbuj i próbuj z tym modelingiem do skutku ;) a z blogiem życzę powodzenia i trzymam kciuki ;*

    pozdrawiam Violet

    OdpowiedzUsuń
  14. ja juz oberwuje, teraz Twoja kolej ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. zawsze warto spróbować ;) mm jakie pyszności!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze możesz powiedzieć, że próbowałaś ;> Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietnie wygladasz;)figura modelki;)

    OdpowiedzUsuń
  18. POWODZONKA KOCHANA!<3
    3mam kciuki :)
    Super zdjęcia:)
    Narobiłas mi ochoty tym gofrem ;p
    Pozdrawiam i zapraszam,nowa notka;
    http://imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. powodzenia w castingu ;) masz cudowną figurę, pozdrawiam Invictus ;)

    iinvictuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. mm m mmmm przyjemnie tu jest :) -takie moje pierwsze wrażenia :DD
    lubię takie blogi ,bosię nie nudza dlatego też zaobserwowałam i będę czasem zaglądać hihio

    Zapraszam Cię do mnie DEMORDIE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo