My Followers ;-*

poniedziałek, 18 marca 2013

Blessing in disguise!



ENG:
Yesterday was Sunday and the weather was really good!  Sun was shining nicely, but snow is still around. Fucking snow! Yesterday I went for a walk with my dog, and I didn’t heared the phone fell out of my jacket. My phone! which I bought three months ago. I was really furious on myself. I called on my number and to my suprise, some guy answer the phone! Stranger man for me, but how fair he is - wow. Serious, is rarity nowadays.  I was really suprised and happy at the same time.  I met with him and finally I regained my phone. Uff :D 

Today I mistake my classes hours and I came to university  too early..!  I didn’t wait for almost two hours for classes, so I went to visit my boyfriend. Later, on the home way I went to secondhand and I bought cute blouse. I will show it to you tomorrow :)


PL:
Wczoraj była niedziela i pogoda była naprawdę świetna. Słoneczko ładnie świeciło, ale śniegu dookoła jest nadal do groma. Pieprzony śnieg! Wczoraj wybrałam się na spacer z moim psem i nie usłyszałam jak mój telefon wypadł mi z płaszcza. Mój telefon, którego kupiłam dopiero 3 miesiące temu! Na prawdę byłam wściekła na sąmą siebie. Zaczęłam dzwonić na swój numer i ku mojemu zaskoczeniu odebrał jakiś facet. Obcy facet, ale jaki uczciwy! Wielkie WOW - serio w tych czas to rzadkość. W tym samym czasie byłam zarazem zdziwiona i szczęśliwa. Umówiłam się z nim i odzyskałam mój telefon z powrotem. Uff :D

Dzisiaj pomyliłam godziny swoich zajęć i przyjechałam za wcześnie na uczelnie.. Nie chciało mi się czekać prawie 2 godzin także pojechałam do swojego chłopaka. Póżniej w drodze do domu zaszłam do ciuszka i kupiłam całkiem fajną bluzkę. Pokażę Wam ją jutro






Na sobie mam:
Sweterek- Topshop (oversize)
Bokserka - River Island
Spodnie tregginsy - Pimpkie
Buty: allegro
Torba: allegro
Kolczyki: House
Zegarek: C&A 

A teraz zamierzam wziąć ciepłą kapiel, także moje Piękne Panie życzę miłego wieczoru! :* :*
I’m going to take a relaxing bath now, so my Beauties have nice evening! :*:* 

54 komentarze:

  1. Fajny sweterek podoba mi się ładnie Ci w takich kolorach :*
    zapraszam również do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie zapraszam na moje rozdanie na pożegnanie zimy
    "...każdy wygrać może jeśli szczęściu dopomoże ..."
    zapraszam ===> http://owiecccckowa-szafa.blogspot.com/2013/03/rozdanie-na-wiosne.html

    OdpowiedzUsuń
  3. In Hamburg it´s also still snowing! Want spring so badly -.- Your outfit is really cute :)
    xxx
    D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pasuje Ci czerwień :)
    Ślicznie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny płaszczyk, sweterek zresztą tak samo, bardzo Ci ładnie w takich kolorkach. Dobrze że historia z telefonem się tak dobrze skończyła. U mnie było niestety inaczej, telefon został mi ukradziony dwa lata temu w Bułgarii, teraz już bardzo uważam na takie rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No koniecznie trzeba uważać, tutaj była ewidentnie moja wina, bo włożyłam telefon do płytkiej kieszeni. Miałam szczęście, że trafiłam na tego gościa a nie innego, który zaraz poszedłby i "opchnął" telefon w lombardzie ;d Poza tym dziękuję za komplement :*

      Usuń
  6. ja też zaczęłam wierzyc w ludzi, kiedy pewna Pani przysłała pocztą moją zgubioną legitymacje studencką!:)
    zima przynosi same negatywy!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja;)
    zapraszam do mnie http://eressemiriviel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Very nice baby!!!!
    A kiss from Italy!

    OdpowiedzUsuń
  9. you look great, I'm caught in a color combination to these wonderful pictures, it looks perfect :)

    Kiss From Poland !

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie podoba mi się Twoja czapka :)
    Dołączam do grona obserwatorów jeśli chcesz się odwzajemnić to zapraszam do mnie w wolnym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie wyglądasz:)
    pozdrawiam i zapraszam :)
    sylviastylee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. jaka świetna czapa <3 przeuroczo w niej wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  13. no i po pogodzie u mnie taka zawierucha, że nie da sie chodzic :(

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie podobna historia miała miejsce... Nowiuśki telefon wysunął się z kieszeni... dzwoniłam, ale nikt nie odebrał, zadzwoniłam po raz kolejny, telefon był wyłączony :(
    ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  15. ładne zdjęcia ^^

    zapraszam do siebie ;)
    http://valentinemarierose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna stylizacja i buty;)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie;)
    http://dreaminspire90.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze że są jeszcze na tym świecie uczciwi ludzie :) Wyglądasz bardzo ładnie :D A płaszczyk jest fantastyczny! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ojjj to miałam dużo szczęścia;)!
    świetnie wyglądasz, a płaszczyk jest cudowny <3
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. No schudłam troszeczkę :D dziękuję za komplement :* <3

      Usuń
  20. Cute top! Great photos :)

    <3 Josephine
    www.champagnestar.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Love your red coat! I just came across your blog and I'm your newest follower :) Would you mind checking out our blog and (if you like) following back via GFC and Bloglovin'? We also have a giveaway going on right now! xx

    Blog: sixthtractate.blogspot.com

    Enter our current Giveaway!

    OdpowiedzUsuń
  22. Sweter jest rewelacyjny. Do twarzy Ci w nim ;)
    Masz super zgrabne nogi

    OdpowiedzUsuń
  23. That coat is a nice colour!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. No cudowny płaszczem ;) obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  25. beautiful look, we love your sweater

    <3

    OdpowiedzUsuń
  26. ladny sweterek :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi jak już zdarzy się pomylić godziny to zawsze do przodu, z czego wynikają potem spóźnienia ;/ Taki niefart.
    Zazdroszczę, ja pewnie przez te dwie godziny nie miałabym gdzie się podziać. Większość moich znajomych niestety mieszka daleko ;/

    OdpowiedzUsuń
  28. I love your sweter and your coat!
    xxx

    http://letitbefashion2.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  29. Loving the coat especially.

    OdpowiedzUsuń
  30. wpadłam przypadkim i miło tutaj :)
    super outfit! :)

    widzę, że studiujesz na KULu (poznaje korytarz ^^)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale uczciwy facet!! Jestem w szoku :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Buty świetne! A czerwony płaszczyk ładnie się odznacza na tle śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne butki :) to masz szczęście, że trafiło na uczciwego :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. to na prawdę masz szczęście, że osoba, która znalazła telefon oddała ci go:)
    podobają mi się te buciki ze zdj:) pozdrawiam:)

    www.keeplucky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. dziękuję, również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetnie wyglądasz :)
    może będziemy się obserwować? daj mi znać :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ohh you are cute! i like the shoes :)

    do you want to follow each other on bloglovin and gfc?
    let me know ^^ visit my blog ^^
    www.luchluchcraft.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. lovely outfit
    http://loving-evelyn.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń

  39. Przepiękna stylizacja, bardzo mi się podoba:)
    Świetnie się w niej przezentujesz, bardzo do ciebie pasuje taki style:)
    Jesli znajdziesz chwilkę czasu to zapraszam do nas:)

    OdpowiedzUsuń
  40. nice blog. interested in visiting and following my blog?
    I will be happy to do the same for you.
    http://fashionwithfitness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. jak zwykle nie lubię ciuchów oversize to ten sweterk podbił moje serducho.

    OdpowiedzUsuń
  42. Love, love, love!!!

    www.goodbadandfab.com
    personal style and fashion musings of a LA fashion lawyer living life in the fab lane!

    OdpowiedzUsuń
  43. I needed to thank you for this wonderful read!!

    I certainly loved every bit of it. I have got you
    book marked to check out new things you post…

    my web blog homepage ()

    OdpowiedzUsuń

Hej :) Dziękuję za komentarz! To bardzo miłe, że zostawiłaś po sobie tutaj ślad :)

Hi :) Thanks for Your comment.

xoxo